keskiviikko 22. toukokuuta 2013

OOTD ja kiva mummeli

Tänään mulla oli näytön arviointi kahen jälkeen, joten olin laiska ja menin vasta sillon kouluun. Sain näytöstä omaksi yllätykseksi kolmosen. JEE! Siinä sitte ku tulin kotiin nii päätin lähtä käymään kelalla. Ku siinä sitte kävelin nii mua tuli vastaan semmonen jo melko iäkäs mummeli rollaattorin kans. Mummeli sano että mulla oli kiva asu, ja että olin valinnu tosi hyvin sen. Sanoin kiitos ja jatkoin matkaa hymy perseessä asti :D Hirveen mukavaa ku joku ohikulkija kehuu jotaki. Ei kovin monesti oo mulle ees sattunu mutta kerran kyllä ku ostin yhet kengät nii ihan parin päivän aikana neljä ihmistä kehu niitä :D Tullee hyvä mieli!

gollaashh
Paita: Outfitters nation (siskolta saatu) Hame ja sukkahousut: H&M Kengät: Ebay

HYI ku on likanen peili. Hoksasin vasta ku muokkasin kuvia. Päässä oli vielä viininpunanen lierihattu. Ja ah nuo kengät :) <3 Pihalla oliki lämpimämpi ku luulin. Pärjäs ihan hyvin pelkällä t-paidalla. Tykkään kyllä jotenki tosi paljo noista pilkullisista sukkahousuista.

Iltapäivällä sitte istuskelin parvekkeella auringossa. Paisto kyllä tosi lämpimästi taas tohon parvekkeelle. Varsinki just oven eteen. Hihhii enää 7 päivää koulua! Miinus yks päivä koska en varmaankaan mee viimesenä päivänä kouluun, jos ei oo mitään erikoista.

Livillä alko joku elokuva, joten vois kattoa onko tää mistään kotosin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti