tiistai 21. toukokuuta 2013

Kenkärakkautta potenssiin miljoona

Mulla ei ollu oikeen hyvä herätys. Olin nukkunu neljä tuntia. Illalla oli pakko lukia kirjaa koska yksinolo alko ahistaan ja kaikki inhottavat ajatukset hyökkäs heti päälle. On se niin mukavaa ku aina yksinollessa pitää alkaa ajatteleen kaikkia pahimpia juttuja. Sitte vielä aamulla joku pörräs pihalla jonku isoäänisen laitteen kans eikä se hirveesti auttanu nukkumista.

No siinä sitten kello alkoi lähestyä yhdeksää, ja kun olin melkeen valmis se oli suunillee 9.05. Ja ONNEKSI onneksi onneksi olin vähän myöhässä, koska niihin aikoihin soi ovikello ja arvasin heti että sen täytyy olla postinjakaja jonku ison paketin kans. Juoksin äkkiä ovelle ja JES. NE kengät. Mikä sattuma että olin vielä kotona, muuten ois pitäny lähtä hakeen niitä postista koulun jälkeen. Mutta sen sijaan sain mun aamuun ihan huomattavan piristyksen. Pakkohan mun oli se paketti heti aukasta. Aion nyt pukata tähän kunnon kuvaoksennuksen (=kaikista kuvakulmista) mun uusista lempparikengistä jotka on aivan täydelliset <3

IMG_6194

IMG_6195

IMG_6198

IMG_6199

IMG_6200

IMG_6206

IMG_6211

AAAA <3 Kyllähän se aluksi jännitti että mitä sieltä paketista paljastuu ja missä kunnossa ja onko koko ees sopiva. Vähän kuitenki jostain syystä arvelluttaa tilata sieltä ebaystä. Ei kuitenkaa nii paljo että se estäis tilaamasta ;D No mutta siis kengäthän oli aivan täydelliset. Kaikki pääkalloniitit oli tallella, eikä mitään muitakaan virheitä näkyny. Koko oli just sopiva. Ehkä silleen aika pieni 37, mutta kuitenki nii että ihan hyvin sopii tavallisen sukan kans. Niin ja kävelykin tuntu oikeen mukavalta ku vähän tässä sisällä tepastelin :) Muuten oisin laittanu heti jalkaan aamulla mutta ne ei oikeen passannu pitkän mekon kans mikä mulla oli päällä. Tai lähinnä vissii että ne ei oikee näkyny kunnolla sieltä :D En sitte kehannu alkaa kuitenkaa vaatteita vaihtaan nii huomenna sitte nämä rakkauspallerot pääsee ensimmäistä kertaa jalkaan!

Loppuun vielä demonstrointi kuva siitä miten sain liimattua ne tekoripset vihdoin ja viimein oikeen paikolleen. Tai no tässä on nyt vaa puolikkaat ripset ulkonurkissa mutta kuitenki. Oon ylpeä itestäni :)
Luomivärit menee taas jo vähä missä sattuu. Mun pohjustusaine on huonoa :(

IMG_6224

Nyt vähä välipalaa ja sitte mahollisimman pienet päiväunet :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti