keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Viljapossua ja housujuustoa

Eilen oli huippu päivä ku poikakaveri (tästä lähtien P, koska mun mielestä alkaa oleen jo tosi rasittavaa kirjottaa koko ajan että 'poikakaveri.' Kuulostaa tyhmältä.)  tuli kotiin kahen viikon työreissulta. Tai no oikeestaan se on ollu melkeen kuukauden menossa koko ajan ja käyny vaan pari yötä kotona siinä välissä. Nyt saan sen kuitenki ainaki viikoksi kotiin :) Jihuu. Päätin siinä sitten eilen jälleen yhden turhan koulupäivän jälkeen että oon tän päivän mielummin kotona P:n kans ku meen sinne kuunteleen jotain minkä oon kuullu jo sata kertaa.

Heräiltiin siinä 12 maissa (vaikka nukuinki tosi huonosti koko yön) ja lähdettiin Rajalle. Eka ostettiin mulle Ginasta farkut. Osa mun farkuista on nimittäin alkanu meneen vähä pieneksi. Mikä on kyllä ihan vaan positiivinen asia koska ku oon katellu parin vuoden takaisia kuvia itsestäni niin oon kyllä näyttäny aika kamalan luiselta. Lisäksi vihasin sitä että kaikki vaatteet mitä ikinä kokeilin oli isoja. Nyt ei oo enää sitä ongelmaa :) Ihan katoin vaan niitä halvimpia 19,95€ maksavia farkkuja. Ne oli sattumoisin semmosia pikkusen korkeavyötäröisempiä mikä oli ihan hyvä juttu.

IMG_5236

IMG_5238

Käytiin kahessa eri ruokakaupassa ostaan vähän kaiken näköstä ja lisäksi tän päivän ruokaa varten tarvikkeita. Meillä oli kaks palasta viljapossun uunifilettä, jota pidettiin uunissa viis tuntia. Sen kans sitten salaattia ja halloum-juustoa (joka näytti pannulla ihan housuilta.) Tarkoitus oli lyödän nuo kaikki rilla rieskojen väliin mutta vaikka kävin vielä kolmannessakin kaupassa kattomassa, niin yhessäkään niistä ei ollu sitä rieskaa. Nooo piti sitten vaan syyä kaikki tolleen erikseen yhessä.

IMG_5241

IMG_5242

Saas nähdä mennäänkö viikonloppuna Ouluun vai ei. Huomenna taas reippaana kouluun. Lopuksi vielä pari kuvaa viime päiviltä. Pitäs koittaa ihan tosissaan hommata se jalusta että sais otettua niitä asukuviakin joskus. Ois kuitenki ihan kiva nimittäin ottaa niitä.

IMG_5160

IMG_5222

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti