torstai 11. huhtikuuta 2013

New hair!!

Etsintä on päättyny ensimmäiseen vaihtoehtoon ja oon löytäny itelle uuen kampaajan! :) Jihhuu. Heräsin tänään 9.15 ja ekaksikki päätin että hiuksia on ihan turha alkaa ees laittaan. Sitte puin, söin ja meikkasin ja lähin käveleen kampaajalle. Matkaa on tästä sinne kaks kilsaa joten lähin vissiin jonku 25 minuuttia aikasemmin käveleen. Oli kyllä aivan mukava käveleskellä ku aurinko paisto (tuli kuuma) ja musiikki soi korvissa :)

No siis hiuksistahan tuli ihan ekstrahyvät! Näytin yhen esimerkkikuvan että miten haluan, ja sen jälkeen ei kampaajalla kauan menny että tuli valmista :) Tiiättekö sen ku yleensä lähtee kampaajalta silleen että 'noh, nää on hyvät sitte ku pääsee ite laittaan.' Ja niinhän se sitten meneeki. No mutta, nyt oli ensimmäinen kerta ku käviki niin että lähin kampaajalta hiukset ihan just sillain niinku ne halusinki. Kampaaja käytännössä luki mun ajatukset ja ensin suoristi hiukset, (mulla on ihan hirveet luonnonkiharat) ja sitte pöyhötti ton toisen puolen just niinku olin aatellukki. Ja tämä tapahtu aivan pyytämättä! :) Oon siis erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Joo ja tosiaan osassa näistä kuvista oon jo nukkunu päiväunet, nii että hiukset on jo vähä miten sattuu :D

IMG_5489

IMG_5502

IMG_5521

IMG_5524

Wihii vähän muutosta peliin tuolla sivuleikkauksella. Kiva kokeilla välillä jotain erilaistaki. Hyvin paljo mahollista että värjään sen jossain vaiheessa eriväriseksi... :) Kiinnostaa myös miltä nää näyttää kiharrettuna! Pitää testata joku päivä ku jaksaa. Yks mikä on nyt ihan must have hiustuote on four reasonsin (miks oon koko ajan luullu että se on four seasons? ihan varmasti jossain purkissa lukee niin) hiuspuuteri. Sillä nämä mun hiukset tänään laitettiin ja näytti sen verran kätevältä jutulta että taidan käydä lauantaina ostamassa omaksi :) Nyt aletaan kattoon falling skiesia!

P.s. Kokeilin tänään taas laittaa tekoripsiä. Miksi en onnistu siinä?? Muuten meni nyt hyvin mutta AINA se jää repsottaa silmän sisänurkasta. Luovutin jo yhen kokeilun jälkeen. Ehkä taas joku päivä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti