lauantai 13. huhtikuuta 2013

20 facts about meh

Tajusin tossa yks päivä että en tehny minkäänlaista esittelyä tms, kun aloitin tämän blogin kirjoittamisen. Siispä, ajattelin tehä tämmösen postauksen missä kerron muutamia asioita itestäni ihan sekalaisessa järjestyksessä :)

1. Olen syntynyt kesäkuussa 1993 Oulussa.
2. Minulla on pikkusisko, kohta 17 vuotta, ja pikkuveli, kohta 4 vuotta. Pikkuveljellä on eri äiti kuin mulla ja mun siskolla.
3. Muuten mun perheeseen kuuluu äiti, iskä, äitipuoli, isäpuoli + isäpuolen 3 lasta joista kaks on jo aikuisia, ja niillä on omia lapsia.
4. Ennen kuin muutettiin P:n kans Tornioon, oon asunu koko elämäni Oulussa. Oulu on paras!
5. Alettiin seurusteleen P:n kans alkuvuodesta 2010 ja ollaan oltu kohta kolme vuotta yhessä :) <3
6. Olin tosi kiltti teini ja äiti onki sanonu että se on päässy ihan järkyttävän helpolla mun ja mun siskon kans :D
7. Mulla on muutama hyvä ystävä.
8. Lempivärejä on ainaki sininen, musta ja punanen.
9. Mulla on luonnonkiharat hiukset, enkä tykkää siitä yhtään. Elämä muuttui kun sain mun tätiltä suoristusraudan.
10. Oon tosi läheinen kaikkien sukulaisten kanssa ja mun mielestä se on ihan mahtavaa.
11. Lempijuomia on maito, kokis ja tee.
12. Kahvia en juo ollenkaan, mun mielestä se maistuu aivan järkyttävän hirveelle.
13. Oon aika nirso syömään mikä ei oo yhtään kivaa. Kukapa ei haluais pystyä syömään kaikkia ruokia? Iän myötä oon onneksi kuitenki oppinu syömään aika paljo enemmän eri ruokia.
14. Mun puhelin on Samsung Galaxy S2.
15. Ja kamera Canon EOS 550D.
16. Rakastan kenkiä, ja viimeksi ku laskin mulla tais olla yli 40 paria. Sen jälkee niitä on vissii tullu lisää...
17. Rakastan myös lukemista!
18. ..ja kesää! Näin niinku pari asiaa mainitakseni.
19. Mulla on ajokortti.
20. Tykkään luonnosta. Varsinki linnuista ja kukista. Tunnistan myös aika monia lintuja (ja kasveja) koska pappa on opettanu mulle niitä ku olin pieni.

En nyt tähän hätään keksi enempää. Me aletaan varmaan tässä pikkuhiljaa tekeen pitsaa ja kattoon elokuvaa! :) Piiiiiitkästä aikaa ollaan ihan kahestaan kotona viikonloppu. En etes muista millon viimeksi P ei ois ollu töissä ja mää Oulussa. Eikä tietoa millon taas seuraavan kerran, joten pitää nyt nauttia :) Saas nähä jaksaako sitä lähtä tänään kattoon Ismo Alankoa umpitunneliin... Voi olla ettei jaksa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti