sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Sunnuntaitaitaitaitaitai

Jaahas se ois sunnuntai. Eilen kävin nypityttämässä mun kulmakarvat samassa paikassa missä kävin hiustenleikkuussa. Mää oon ollu koko ikäni suoraansanottuna niin avuton etten oo vaivautunu koskaan perehtyyn kulmakarvojen nyppimiseen. Ei oo vaan niin paljo kiinnostanu ku ne ei oo niin hirveen kauheilta näyttäny. Nyt oon kuitenki pikkuhiljaa alkanu miettiin että ehkä ne vähän tois semmosta ilmettä kuitenki jos ne ois kivan näköset. Päätin sitte etten niitä ala itekseen ekaa kertaa nyppiin vaan annan ammattilaisen hoitaa homman ettei vaan satu mitään hirveyksiä. Noh, lopputuloksesta tuli hyvä. Enpä tosin näköjään hoksannu kuvaa napata tähän mukaan mutta eiköhän sekin tule tässä lähiaikoina :)

Ostin lisäksi sen four reasonsin hiuspuuterin, ja lämpösuojan. Mulla on kyllä ruokakaupasta ostettu tresemmén lämpösuoja ollu, mutta se suutin on jotenki tosi huono, ja se vaan jotenki ruiskii tyhmästi sieltä. Siks on vähä, valitettavasti kyllä, jääny se lämpösuoja monesti pois. Päätin nyt siis korjata asian ennen ku hirveesti vahingoitan näitä mun hiuksia. Plussaa on tietenki noitten pullojen ulkomuoto mikä on mun mielestä aina ollu jotenki kiva :) Hintaa taisi molemmilla olla 11,50€

IMG_5547

IMG_5548

IMG_5549

IMG_5551
Lauantaina tehtiin pitsaa. Toisesta (kana, salami, mozzarella + juustoraaste) tuli ehdottomasti parasta pitsaa mitä oon ikinä tehny!

Tänä aamuna heräilin joskus puoli yhden maissa. Aamupalalla päätin laittaa teetä oikeen pannuun asti. Lopulta join tuosta kyllä vaan yhen mukillisen nii oli aika hyödytöntä :D

IMG_5554

Tuossa yhdeksän jälkeen päätin alkaa vielä tekemään juustokakun jonka ainekset ostettiin perjantaina. Tuolla se nyt jäähtyy vielä hetken ennen kuin pääsee maistamaan. Mää leivon tosi harvon, koska yleensä siinä käy niin että joku (tai mikään) ei onnistu, jollon mulla menee hermot. Sitte tiiän olla tekemättä mitään vähään aikaan :D Yleensä kaikki kyllä loppujen lopuksi silti maistuu hyvälle. Tällä kertaa kaikki meni muuten hyvin, mutta en yhtään hoksannu ettei meillä oo tavallista sokeria enää paljo jälellä. Korvasin sitte lopun määrän vanilliinisokerilla. Ei mitään hajua voiko niin tehä mutta kohtahan tuon näkee miltä tuo maistuu :)

IMG_5556

Huomenna meen käymään koulussa ainaki sen verran että saan kerrottua opettajalle mun valokuvausnäytön suunnitelmat, tai niiden puutteen, ja sitten lähden luultavasti keskiviikko aamuna Ouluun melkeen viikoksi kuvaamaan sitä. Saas nähä mitä siitä tulee.. Nyt lähen maistaan tuota kakkua, sekä suihkuun ja pikkuhiljaa nukkumaaaaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti