tiistai 9. huhtikuuta 2013

Olen laiska ja huono

En aio ees keksiä mitään tekosyitä miks en oo postannu mitään. En oo vaan saanu aikaseksi. Okei myönnettäköön, viikonloppu Oulussa oli pitkästä aikaa jotenki ihan sika kiireinen. Aika meni nopeaa ja tuntu niinku ei ois ehtiny tehä yhtään mitään. No lyhyesti mitä tein viikonloppuna: lauantaina olin kuskina poikakaverille ja sen kaverille. Ite menin oman kaverin tykö kuluttaan aikaa. Puolen yön maissa päätettiin lähtä heseen syömään. Päädyttiin istumaan siellä suunilleen kaks tuntia, jonka jälkeen päätettiin lähtä hevimestaan oottaan poikia. Menihän siellä sitten ihan siihen asti että porukkaa alettiin häätään pihalle, ja nukkumaan päästiin vasta viiden maissa. Joka tapauksessa oli kiva kun kaveri piti mulle seuraa koko yön :) Sunnuntaina ei mitään sen kummempaa kuin mummulle kaupassa käyntiä, ja siskon ja velin kans tehtiin myös pikku mutka kaupunkiin. Käytettiin veliä laskemassa mäkeä Oulun torilla olevassa lumirakennelmassa. Mun pitäs ihan tosissaan opetella vähän paremmin kulettaan kameraa mukana. Ehkä sitä pikkuhiljaa oppii :) NIIN ja tosiaan, kävinhän mää lauantaina päivällä siskon ja serkun kans kaupungilla vähän pyörimässä. Tässäpä kaikki mitä ostin:

IMG_5308

IMG_5310

IMG_5311

IMG_5316

IMG_5317

IMG_5320

IMG_5322

1, 2, 3: Tän laukun näin alennuksessa Seppälässä jo täällä Torniossa. Hintaa oli 20€. Näitä oli sitten myös Oulussa samaan hintaan, ja kun opintotuki oli sopivasti tullu niin sorruin. Oon miettiny että pitäs olla joku tommonen suht pieni mutta 'jämäkkä' laukku. Tää oli aika lailla täydellisen sopiva siihen mitä olin aatellu. Mulla oli joku hirvee ongelma tän laukun kokonaiskuvan kuvaamisen kans. Bonuksena kuvassa mun kyynärpää.
4: Apocalipsin pinkki väri Anttilasta 8,60€ ja hiusliitu Seppälästä 4,90(tai 95)€. Kerron molemmista lisää kun oon niitä kokeillut :)
5, 6: Oon yrittäny tämmöstä pantaa ettiä ja nyt semmonen löyty Glitteristä hintaan 5,90€!
7: Lävistyskorut Romeosta&Juliasta. 5mm venytyskoru 4,95€, BCR 5,90€, 5mm mustat pallot 2,95€/kpl ja pinkit pallot 0,95snt/kpl. Kahesti oon käyny Romeosta&Juliasta ostaan lävistyskoruja, molemmilla kerroilla mua on palvellu sama nainen ja ihan mahtavasta asiakaspalvelusta plussaa. Ihan jo siitäki syystä voi välillä käyä tuolta ostaan jotain vaikka onki kalliimpaa ku esimerkiksi crazy-factoryltä tilaaminen. Ja onhan valikoimaki tietenki eri osaksi. Varmasti parasta asiakaspalvelua mihin on ikinä törmänny. Suosittelen!

Lisäksi ostin Ginasta alennuksessa olevan huivin, joka olikin tänään kaulassa. Sainkin tänään aikaseksi ottaa jonkunlaiset asukuvat joten tässäpä ois.

IMG_5276

IMG_5295

Kyllähän noista nyt jotakin selvää kuitenkin saa :) Huivi on siis tommonen harmaa tuubihuivi missä on hapsuja. Hintaa taisi olla 4,90€ tai jotain sitä luokkaa. Huomenna käydään hakeen matkahuollolta paketti jossa on mun uus 50mm objektiivi. Oon ihan sika innoissaan ku saan vihdoin jotain muutakin kuvausvälinettä ku vaan ton perus kittiputken. Koulussa pitäis alkaa tekemään valokuvauksen näyttöä ja mulla on aihe vielä vähän auki. Onneksi on kuitenki neljä viikkoa aikaa tehä. Enköhän mää vielä keksi jotain jos mun alustava suunnitelma ei toimi. Varasin itelle kampaaja-ajan torstaille! :) En oo käyny kampaajalla varmaan melkeen vuoteen, joten ihan kiva. Tosin vähä jännittää ku oon viimiset 6 tai 7 vuotta käyny samalla kampaajalla mutta nyt se ei enää onnistu ku kampaaja muutti pois Oulusta. Mutta eiköhän se ihan hyvin mee ku en mitään ihan hirveen radikaalia oo tekemässä. Uusista hiuksista sitten kuvaa kampaajan jälkeen :) Tänään katottiin Skyfall. Olihan tuo vissiin ihan katottava. Ei mitenkään elämää mullistava tai mitään.

Tänään oli tullu myös se yks H&M:n paketti mistä vissiin mainitsinki aikasemmin. Onneksi oli niin pieni paketti että oli mahtunu ihan postiluukusta sisään nii ei tarvinu lähtä postista hakeen. Mekko oli tosi kiva, ja laitan siitäkin kuvaa tässä joku päivä :) Onpa kelloki jo paljo! Ei kylläkään haittaa koska en mee huomenna kouluun. Musta tuntuu että sen näytön ideointi onnistuu paremmin kotona ku koulussa. Nyt hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti