sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Epätoivoa

Mulla on tässä semmonen aika iso epätoivo ton mun valokuvauksen näytön kans. Olisin halunnu tehä jotain tosi hienoa, mutta kun se mun eka suunnitelma ei onnistunutkaan, niin en oo keksiny oikeen mitään järkevää. Tämä idea mikä mulla tällä hetkellä on, on mun mielestä ihan ok. Se ihan ok ei vaan oikeen nyt riitä mulle ku haluaisin onnistua tässä hyvin. Ei vaan jotenki nyt yhtään löydy inspiraatiota. Tulin just hetki sitten takaisin kotiin (siis kotikotiin) kuvailemasta. Kävin hakeen yhden kaverin mukaan ja mentiin moottoritien yli menevälle tielle kuvaileen. Sain EHKÄ yhden tai kaks hyvää kuvaa. En kuitenkaan oo ihan varma käytänkö lopulta niistä kumpaakaan. ÄÄÄÄJkjdlasfklhgagjakl. Tosi raivostuttavaa tämmönen. Onneks on kuitenki ainaki ens viikko aikaa tehä. Sovittiin kaverin kans että mennään vielä ens viikolla jonnekkin kokeileen lisää.

IMG_5840

Maanantaina lähen käymään kotona pari päivää kun P:kin tulee sinne ainakin yhdeksi yöksi. Tiistaina pitää kuulemma mennä koulullakin käymään ja kertoa missä vaiheessa näyttötyö on. Huoh. Noh, en nyt jaksa tätä enempää alkaa avautuun tästä ku muuten koko postaus on vaan pelkkää sekavaa valittamista :D

Torstaina näin yhtä kaveria taas pitkästä aikaa kaupungissa. Käytiin siinä sitten juomassa makusoodat Bisketissä, (ei mitään hajua kirjotetaanko se noin) sen jälkeen pyörittiin vähän kaupoissa, ja istuttiin rotuaarilla.  

IMG_5728
                             Mulla oli lime :)

IMG_5731

Mitähän sitä tässä hommailis ku kaikki muut on jo menny nukkumaan. Ehkä pyörin hetken (=pari tuntia) netissä, juon säälittävästi yksin yhen crowmoorin ja tuskailen noitten tyhmien kuvien kans. Sitte voi alkaa nukkuun. Hirmuinen ikävä taas muruakin kun ei oo nyt taas neljään päivään nähty. NyyhQ. Hauskaa lauantai-iltaa kaikille joilla on hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti