torstai 28. helmikuuta 2013

Loma!

Jiihuuu nyt alko hiihtoloma! (kirjotin eka että syysloma) Ei ollu kyllä taas tänäänkään mitään järkiä ees nousta aamulla kun koulussa ei taaskaan tehty mitään järkevää. Tuskinpa siis huomennakaan mitään kovin mullistavaa siellä ois ollu. Huomenna lähdetään puolen päivän aikaan ajeleen Ouluun päin.

Tänään oon kattonu paljo elokuvia ja katon edelleen. Ensin katottiin poikakaverin kans dawn of the dead, joka on siis käytännössä zombi-elokuva. Ei ollu kyllä mun mielestä kovin uskottava elokuva pohjimmiltaan. Tyypit jotenki koko ajan feilas siinä aika lahjakkaasti ja puolet elokuvasta oli että MIKSI NE TEKI NOIN? Sitten poikakaveri lähti töissä käymään ja piti alkaa kattoon lastenelokuvia kun mua jää aina vähän ahistaan nuo zombi-elokuvat :D Ensin katoin Spiritin, jonka oon kattonu viimeksi varmaan 10-vuotiaana. Seuraavaksi netflix ehotti mulle mm. Anastasiaa, joten päätin sitten kattoa sen :) No sitten SEN jälkeen se ehotti mulle egyptin prinssiä ja alotin sen sitten tuossa hetki sitten. On nyt ollu kyllä jotenki tosi nostalgisia nää kaikki ku just joskus sillon 10-vuotiaana on näitä kattonu viimeksi. Yllättäen tää egyptin prinssi on aika hyvä elokuva :D Vielä pitäs tänään pakata ja käydä suihkussa. 

Untitled

Vedin toissapäivänä vähä överiksi nuo rajaukset, vahingossa tosin, mutta tykkäsin niistä silti :) Nyt keskityn tähän Mooses-elokuvaan ja juon yhen happy joen loman kunniaksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti