sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Viikonlopun kuulumiset

Heippa vaan! Tulin hetki sitten kotiin Tornioon. Olin siis taas viikonlopun Oulussa. Lauantaina vahdin serkkuja ja tänään en tehnyt oikeastaan mitään. Ei oo kyllä tosissaan ihan mun juttu tuo lasten vahtiminen :D Tai ainaki oon ihan aika tylsä hoitotäti. Tai ehkä pienen mielestä hyvä ku jos kehtaisin niin antaisin sen vaan pelata koko päivän ku en keksi muuta tekemistä. Onneks mun sisko tuli kuitenki melkeen puoleksi päivää mua auttamaan ja leikkiin niitten kans :) Perjantaina alkaa tosiaan täällä hiihtolomat niin meenkin vähän pidemmäksi aikaa Ouluun. Jos sitä ehtis vaikka vähän kavereitakin näkemään kun on pidempi vapaa! Tässä nyt vähän sekalaisia kuvia viime päiviltä, suurimmaksi osaksi puhelimella otettuja.

Untitled

Untitled

IMG_4219

Untitled

Untitled

1,2,3: Tein tosiaan tuota mutakakkua, olikohan se torstaina. Oli kuulemma hyvää :) Ite maistoin vaan yhen palasen ja kai se aivan hyvää oli. Se on vaan aika makiaa nii ei pysty kovin paljoa syömäänkään.
4: Siis eka kerta kun oli NÄIN vanha bussi tossa tornio-oulu välillä. Siis ihan järkyttävä :D Mikä ihme tuo nappi on?!
5: Eilen olin iskällä yötä ja juokasin siinä yhen tämmösen. Ei oo niin hyvää ku se 'normaali.' Vähän ällöä. Ja onpa melko hirveetä mössöä tuo kuva.

Eipäs mulla varmaan sitte muuta asiaa ollu. Voisin ehkä paistaa itelle vähän ranskalaisia tässä ja katella oisko netflixissä jotain mitä nyt huvittais kattoa. Tai sitte jumitan vaan tähän koneelle... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti