keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Ikea

Eilen käytiin iltasella ikeassa! Meillä oli ensin tarkotus olla poikakaverin työpaikan pakettiauto käytössä, mutta kun ei sitten saatukkaan sitä, mentiin mun luokkakaverin ja sen poikakaverin kyydillä sinne. Oltiin siellä varmaan vasta vähän ennen kahdeksaa kun ootettiin poikakaveriä töistä, joten meille jäi vaan joku tunteroinen aikaa kiertää. Oon jo kauemman aikaa haaveillu itelle semmosta jotain pikkusta 'työpöytää' missä voisin esim piirtää ja meikata. Eilen aamulla sitten koulussa selailin jälleen kerran ikean sivuja ja silmään osui vaan kolmekymppiä maksava pöytä! Vähän niinku sinnepäin, mitä oisin halunnu. Mitään hirveen isoa ei tähän meijän kotiin nyt oikeen ois mahtunukkaan ja ei nyt kehannu mitään hirveen kallistakaan ostaa. Aattelin sitten niiden ikean sivujen kuvien avustamana että kyllähän tää oikeissa olosuhteissa näyttäis aivan kivaltakin. Paikankin keksin, ja vielä hyvän semmosen, just ikkunan eestä niin on hyvä päivänvalossa siinä meikata :) Tarkistin vielä ja olihan niitä tuola haaparannan ikeassa onneksi varastossa! Oon nyt sitten ihan innossaan mun omasta pikku pöydästä :> Mukaan tarttu myös kiva pallolamppu joka oli alennuksessa + siivilä, tiskiharja, suppiloita x2 ja rullateippi (teippirulla?). Jaaa sitten kuvia:

IMG_43177

IMG_4318

IMG_4323

IMG_4324

Tuo lamppu passaa kyllä mun mielestä tosi kivasti tohon pöydälle :) Lisäksi tossa on nyt ainaki tällä hetkellä tuo purkki, missä on aurinkolaseja ja tekoripsiä, laatikko missä on mun kaikki kynsilakat ym. kynsijutut, peili ja alhaalla lokerossa meikkipussi, harja ja kampa. Pitää vähän katella tohon jotain semmosia säilytyslaatikko systeemejä mihin saisin vaikka ne meikit mitkä ei mahu tonne pussiin, ja koruja yms. Yllättäen ikeassa ei ollu mitään oikeen sopivaa :o Lisäksi haluaisin ehkä jossain vaiheessa jonku kivemman tuolin tuohon. Tuolla nyt kuitenki pärjää ihan hyvin alkuun :)

Huomenna on 'viiminen' koulupäivä ennen lomaa!! Ja 'viiminen,' koska päätettiin lähtä jo perjantai aamuna ajeleen Ouluun. Saan siis autokyytin luokkakaverilta joka menee itsekin viikonlopuksi Ouluun. Poikakaverikin tulee onneksi sitten myöhemmin töiden jälkeen pitkästä aikaa sinne :) Huomenna pitäisikin siis pakata kamppeet ja mahdollisesti voisin myös siivota vaatekaapin ja vihdoin karsia sieltä pois ne vaatteet joita en oikeasti enää pidä. Vien ne sitten siskolle ja serkulle katottavaksi läpi.

Vielä asiasta venytyksiin! Aloin muistaakseni öööö loka-marraskuussa? Venyttään mun korvia. 1,6mm meni heti ihan ilman mitään ongelmia läpi. Kuukauden jälkeen myös 2mm meni oikeastaan ihan samallalailla kivutta läpi. No nyt olen reippaasti yli kuukauden pitänyt tuota 2mm vasemmassa korvassa, (oikea korva tulee venytyksessä vähän jälessä) ja olen jo moneen kertaan yrittänyt 3mm, mutta ei puhettakaan että menis paikalleen ilman että varmaan hajottaisin koko korvan palasiksi. Ja kyllä, oon yrittäny rasvan kans, ja aina suihkun jälkeen. Tänään sitte kyllästyin ja laitoin tohon 1,6mm lävistystapin joka on liian lyhyt mun bridgeen + normi korviksen. Ne sentään meni yhessä. Eikös siinä pitäs niinku sitten olla käytännössä yhteensä 2,8mm?? :D No pidän nyt näitä tässä, ja nyt voi pitää noita roikkuvia normikorviksiakin, jotka toivon mukaan vaikka painavuudellaan vähän sitten venyttäis tota reikää. Jos nyt jooko pliis?

2 kommenttia:

  1. Venytykset.... Voi sitä onnellista aikaa, kun minullakin vielä oli toisessa korvassa 10 ja toisessa 8 ja sen lisäksi 2... Eivätpä nuo isommat koskaan kutistuneet normaaliksi, sentin mittainen viiva-reikä, kun laittaa painavemmat korut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ois nyt tavotteena ainaki aluksi 10 :) Vähän vaan pelottaa just se ilmiö että sitä haluaa sitte vaan vielä vähän jatkaa lisää :P Mutta enköhän mää pysty hillitteen itteni, korkeintaan joku 14 :D Ja niin sepä siinä on että jos ne ei sitte enää palaudu, mutta pitäähän sitä kokeilla kaikkea mitä haluaa :)

      Poista