maanantai 18. helmikuuta 2013

En keksi otsikkoa

Heippa vaan! Näköjään ollu taas vähä taukoa ku oon viimeksi kirjottanu. Ei kyllä mitenkään tarkotuksella. Osaksi varmaan johtu taas siitä että olin viikonlopun Oulussa, enkä vaan jotenki yhtään osaa siellä keskittyä tähän. On aina niin paljon tekemistä, ja tällä kertaa vielä enemmän kun koko lauantai meni mummua muuttaessa uuteen asuntoon.

En nyt muista tarkalleen milloin, mutta toissa viikolla nelly.comissa oli parin päivän ajan 100 valikoitua mekkoa 9,95€. No sieltähän olisi löytynyt montakin kivaa juttua, mutta tilasin sitten kaksi mekkoa, kun osassa ei ollut enää edes kokoja jäljellä. Tuossa säästi kyllä ihan hiveästi, kun noiden mekkojen yhteishinnaksi olisi oikeasti tullut n. 97€! :o En malta oottaa kesää että pääsen pitämään noita :) Suunnittelin vähän että toista voisin käyttää vaikka synttäreilläni kesäkuussa. Mulla on nyt kuva vain toisesta mekosta (itseni päällä) koska en saanut otettua mitään järkevän näköistä kuvaa toisesta. Saatte siis tyytyä nellyn sivuilta lainattuun kuvaan :)

IMG_4076

754149-0014_1
                                                                       kuva nelly.com

Tuo eka kuva on kyllä aivan hirveän sumea ja mun naamakin on näköjään hirveää mössöä mutta eiköhän tuosta tuon mekon kuitenkin näe. Mun mielestä tuo on kyllä aivan ihana :) Tai no molemmat on kyllä. Pelotti ensin että tuo eka mekko ois tosi lyhyt, (niinku nuo nellyn mekot näyttäis melkeen kaikki olevan) mutta ei se sitten ollutkaan. Tuo mustakin oli mun päällä melkein 'liian pitkän' näköinen. Ehkä nuo mallit on sitte vaan niin pitkiä että se vähän hämää.

Untitled

Piti vielä laittaa kuva siitä mainitsemastani magneetti kirjanmerkistä minkä sain äitiltä ystävänpäivälahjaksi. Tuo pöllö on kyllä niin söpö! :)

Olisikohan ollut viime viikon torstai kun bongasin iltasanomien (tai iltalehden?) sivuilta uutisen että Lana del Rey tulee Suomeen kesäkuussa! Heti tuli semmoinen olo että no nyt on pakko päästä katsomaan. Oon jotenkin tosi jälkeenjäänyt mitä tulee oikeastaan mihinkään keikkoihin, jos ei nyt jotain baarissa olevia bändejä lasketa. Nekin ollut kaikki semmoisia mitä en edes kuuntele. Näiden lisäksi oon käynyt vaan jossain idols-kiertueen keikalla (kyllä vaan... :D) joskus aikoja sitten. Siispä päätin että nyt on ihan tosissaan pakko päästä. Jännitin että suostuuko pikkusisko lähtemään mukaan, ja suostuihan se, eikä tarvinut edes houkutella! Lähdetään siis kahdestaan kesäkuussa pienelle reissulle Helsinkiin ja käydään samalla tuola keikalla :) Liput tulee myyntiin tän viikon torstaina. Hävettää ihan myöntää että jos lentokoneen välilaskuja ei lasketa, niin olen käynyt Helsingissä vain kahdesti. Joskus kuusi vuotiaana ja toissasyksynä opintomatkalla (=ryyppyreissulla.) Siksipä oonki aika innossani tosta reissusta. Pääsee vähä shoppaileen kauppohin mitä Oulusta ei löydy. Ja niitähän riittää. Lisäksi päästään ekaa kertaa siskon kans ihan kahestaan reissuun :)

Tänään en jaksanut nousta aamulla ylös, mikä mua sitte vähän hävetti, kunnes kuulin että koulu oli loppunut jo puolentoista tunnin päästä ja siellä ei oltu tehty käytännössä mitään. Ei haitannut enää. Kun poikakaveri oli tullut töistä, se ehdotti että lähtään syömään pitsat ja mää vielä reippaasti aloin laittaan hiukset ja meikkaamaan. Oli vaan kyllä pieni pettymys kun otin sitten kuitenkin kebabin ja ranskalaiset paikasta missä en oo ennen niitä syöny, ja se olikin sitte aika pahaa ja mulla tuli jotenkin tosi huono olo : /

Untitled

Lisäksi mua jostain syystä ällötti kun mentiin istuun jonku ihme akvaarion viereen ja kohta poikakaveri sanoo että sielä on semmonen järkyttävän iso monni. En ensin edes uskonut että se on oikea kun se oli niin iso! HYI :D No mutta vielä loppuun kuva minkä hienosti yhtenä iltana otin ikkunasta kun taivas näytti jotenkin hienolta. Ei se tosin tässä kuvassa yhtä hienolta näytä kuin oikeasti. Hauskaa viikon alkua kaikille!

IMG_4034

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti