tiistai 12. helmikuuta 2013

Mun tatuoinnit

Elikkä aattelin nyt sitten esitellä nämä mun aiemmat tatuoinnit :) Tätä ennenhän mulla on ollut siis kolme tatskaa. Kaikki on tehnyt yks tuttu, tai poikakaverin kaveri tai ihan miten vaan :D Ensimmäisen otin sen jälkeen kun olin täyttänyt 18, eli heinäkuussa 2011. Kaks seuraavaa otin samalla kertaa, jälleen heinäkuussa, mutta 2012. Niinku jo muistaakseni mainitsinki, niin oikeestaan missään noissa ei ollu hirveesti vaikeuksia kestää sitä kipua. Jännitin ekaa tatskaa IHAN sikana, ja sitte ku tunnustelin testiksi yhen viivan, nii olin ihan ihmeissään ku se ei tuntunu oikeestaan miltään. Totta kai se kipu siitä vähä paheni ku homma eteni, mutta ei missään vaiheessa ollu sietämätön :) Muttaaaa kuvia!

IMG_4003

IMG_4013

IMG_4014

Noniinn. Paljastettaanko nyt ihan aluksi että oon ihan järjetön Harry Potter fani. Luin ekan kirjan joskus 7-vuotiaana ja siitä ei ollu sitte enää paluuta. Mutta joo voisin tästä aiheesta vaikka kirjottaa joskus jonku romaanin tänne jos jotaki sattuis kiinnostaan :D Salama kuvastaa siis juurikin sitä. Samoin kuin toka, jos joku vaikka tunnistaa kuoleman varjelusten merkin. Hehe :) Kolmas on sitten juurikin se mitä kuvassa näkyy. Viime huhtikuussa mulle erittäin tärkeä ihminen kuoli ja siitä siis tämä. Mutta ei siitä sen enempää, kuin että on vielä erittäin raskas asia. Alapuolelta voi tarkimmat huomata mun hienon arven jonka sain ku synnyin. Lääkäri vähä viilsi mua :D Mitäs tykkäätte mun yöpuvusta? Olin eilisen päivän vielä kotona ku en vaan jaksanu lähtä kouluun kuunteleen samoja asioita mitkä oon jo vähintään kerran kuullu.

No entäpä sitte tulevista tatskoista. Mulla on valmiita ideoita varmaan joku viis ja pari semmosta mitä ei oo ihan loppuun asti mietitty, elikkä kyllä tässä tekemistä riittää. Ainut estehän on tietenkin raha. Mutta pitää vaan yrittää säästellä aina välillä, koska pakko saada heti kaikki nyt :D Pakko varmaan alkaa tässä kerään rahaa ku mulla yks ois jo vähä niinku tilauksessa ja toinen mielessä minkä haluaisin tässä vaikka ennen kesää.. Mutta nyt mun muru tuli töistä kotiin nii alan seurusteleen sen kans :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti