torstai 19. joulukuuta 2013

Uudet hiukset!

Tosiaan mulla ei kovin kauaa ehtiny siniset hiukset olla ku tuli jo ikävä pinkkejä hiuksia. En sitte kehannu kuitenkaa heti alkaa vaalentelemaan ja vaihtaan väriä. Kyllähän mää toisaalta tykkäsin siitä sinisestä tosi paljonki, mutta ehkä se ei sitte vaan ollu mun väri. No jossain vaiheessa tuli sitte mieleen että pitäskö kuitenki kokeilla violettia väriä. Tilasin sitte ebaystä directionsin plum -väriä kaks purkkia.

No malttamattoman oottelun jälkeen ne sitte tossa tiistaina vihdoin ja viimein tuli. Menin illasta luokkakaverin luo jossa kolmisen tuntia näitten mun karvojen kans värkättiin. Nyt ku aattelee jälkeenpäin nii ei varmaa ois tarvinu ees vaalennusta näihin. Tuo violetti oli sen verran tumma että se peitti helposti sen sinisen jopa niistä parista pidennysosiosta joihin vaalennusaine ei riittäny. No joka tapauksessa oon tosi tyytyväinen lopputulokseen! Ehkä jonku asteen ois saanu olla vaaleempi väri mutta sepä hoituu sillä että seuraavalla kerralla sekottaa vaan vähä hoitoainetta sekaan. Kuviapa siis!

IMG_8722

IMG_8713

IMG_8714

IMG_8711

Jaa saapa nähä näkyykö nää kuvat ku blogger kiusaa mua eikä näytä noita kuvia tässä tekstilaatikossa. Mutta tosiaan. Luonnollisesti kuva varmaa vähä väärentää tota väriä. Sitte seki vielä että nykyään näyttäs ettei päivässä sitä valosanaikaa ees oo. Nii ei sitte oo sitäkään lyhyttä aikaa millon vois ottaa kuvia.

Pictures2

Tää kuva nyt kuitenki näkyy tässä?? Tosiaan tänään vaihoin sitte naamaan korut. Oli tarkotus olla oikeen jouluisa ja laittaa punasia palloja naama täyteen mutta nuo huulipallot oli sitte vähä liikaa :D Ne oli vähä liian isot ehkä ja joo. Toisaalta ne näytti ihan kivalta mutta sitte taas kuitenkaa ei :D Vaihoin ne sitte mustiin nii jospa tuo nyt sitte toimis.

Huomenna lähen tosiaan Ouluun ja meillä on Essin ja Ainon kans illalla tiedossa pikkujoulu/tyttöjen ilta sekotus :) Ei olla pitkään aikaan nähty kolmestaan ja ootanki huomista tosi paljon <3

Mulla on muuten hirvee rajausväri ongelma! Oon nyt monta kuukautta käyttäny Gina Tricotin mustaa nestemäistä rajausväriä käytännössä joka päivä. Tuossa joku aika sitte mulla sitte loppu se, eikä sitä enää ookkaan kaupoissa! Ei Oulussa eikä Torniossa. Oon ihan hukassa koska se oli aivan täydellinen. Sivellin oli just hyvä, samoin ku koostumus. Se pysy hyvän näkösenä käytännössä koko päivän eikä siinä ollu mitään valittamista. Ostin sitte hätävaraksi viime viikonloppuna (tää onki sitte toinen tarina, koska kävelin Rotuaarin apteekkiin ja siellä oli e.l.f:in meikkejä?? Mitäähhh? Oon katellu niitä pari kertaa netistä ja lukenu muutamia arvosteluja ja aikonu jossain vaiheessa ehkä tilatakki niitä Englannista. Oli jotenki tosi randomia että niitä oli ilmestyny jonnekki apteekkiin..) e.l.f:in nestemäisen rajausvärin (2,90€) joka osottautu ihan paskaksi. Sivellin on huonon mallinen ja ei kestä kauan ku se jo lähtee sotkeentuun. Lisäksi ihan jo siinä levitysvaiheessaki se näyttää tosi sotkuselta. Yhyy etsintä jatkuu sitte vissii.. 

Kattelen tässä nyt Idolsin finaalilähetystä (MITRA VOITTOON ULIULI) ja sitte vois vähä ottaa kiinni ku oon jääny jälkeen Greyn anatomian jaksoissa!

EDIT// Nojoo yhyy mitä ihmeen kakkaa? Jos yrittää laittaa flickristä ton 800 kuvakoon, tulee tollanen ihme ripuli systeemi tohon. 640 kuvakoossa tulee sitte ihan normaalikoodi jne. FAAAKKK.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti