sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Sairaana

Nojoo niinhän siinä sitte kävi että mulle tuli flunssa. En kyllä käsitä miksi, mutta aina ku mulla on nuha, oon ihan täysin toimeeton. En voi ymmärtää miten ihmiset pystyy oleen nuhassa töissä jne, ku mulla on aina ihan hirvee olo. Nyt ei kumma kyllä oo ollu yli vuoteen nuhaa, ja oonki tässä koko syksyn ihmetelly ettei mulle oo sitä tullu ku melkeen kaikille muille on. Niinpä mulla onki menny sitte muutama viime päivä ihan vaan maatessa ja ulistessa huonoa oloa. Ja vaikka mua yritettiinki estää (mami ja mummu lähinnä) ajamasta sairaana kotiin, niin ajoin eilen Tornioon Peten tykö.

Tänään aattelin ettei oo enää niin paha olo joten lähin vähä katteleen Rajalle alennusmyyntejä. Se ei sitte välttämättä ollu kovin hyvä ajatus. Tuli siinä loppuajasta aika ahistava olo, ja kävin sitte vielä ruokakaupassa (Pete oli töissä) ostamassa paljo kaikkea painavaa. Ei hirveen kiva raahata painavia kasseja ku vähä on kuitenki hengittäminen vaikeeta muutenki. Nenä tukossa, ja tuntuu että kurkkuki on vähä turvonnu tai jotain ku juominen on niin vaikiaa. Niinpä ajattelin huomenna ihan vaan levätä ja kitata teetä koko päivän. Toivottavasti sitte kuitenki uudeksi vuodeksi paranis.

Tarkotuksena ois nyt tässä tosiaan kuvata joululahjoja videolle, ja varmaan myös sitte noita tän päiväsiä ostoksia. Ärsyttää ku haluaisin kuvata, (en oo kuvannu melkeen kolmeen viikkoon :'/) ja nyt ois jopa hyvää aikaa siihen, mutta sitte oon just sairaana eikä paljo huvita laittautua ku silmät ja nenä vuotaa. Joten ilmeisesti se saa vielä hetken oottaa vaikka harmittaaki.

IMG_8875

Eilen ku tulin kotiin, oli tänne tullu vihdoin Peten toinen joululahja, ja crazy-factoryn tilaus mikä tehtiin Hannan ja meijän serkun kans. Oli pari korua tollasessa hienossa muovikotelossa! Mutta näistäkin lisää myöhemmin.

Tänään tehtiin sitte tortilloja ruuaksi. Oon ihan sekasin päivistä, ja se sekottaa vielä entisestään että Pete oli töissä tänään (ja huomennaki). Vaikka eipä siinä sinänsä oo mitään uutta että se on viikonloppunaki töissä :p

IMG_8877

IMG_8879

Ihania pimeitä mössökuvia :) Aattelin taas ettei oo paljo asiaa mutta näköjään oon taas selostanu kaikkea super mielenkiintosta jo vaikka kuin paljo. Mutta nyt ei enää muuta, joten hauskaa lauantai illan/yön jatkoa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti