perjantai 4. tammikuuta 2013

WIHII

Piti tulla vaan pikaisesti päivittään ku oon niin innossaan että sain vaihettua mun bridgen ensimmäistä kertaa! Otin siis tuon lokakuussa piiiitkän mietinnän jälkeen. Tai lähinnä mietin sitä ehkä joskus vuosi sitten, mutta kaikki sanoivat ettei se passaisi minulle joten se jäi sitten siihen. Sitten kuitenkin kun siskoni meni ottamaan itselleen korvalävistystä, tulin siihen tulokseen että pitäähän se lävistyskin kokeilla kun sitä kerran vain eletään. Niinhän siinä sitten kävi että rakastuin tähän aivan totaalisesti ja poikaystävänikin oli kuulemma vain vitsaillut sanoessaan että ei tykkää ideasta. Ja onhan tässä käynyt nyt sitten niinkin että olen pikkuhiljaa mietiskellyt (päättänyt) että haluan myös septumin :D Kunhan vain uskaltaisin sen ottaa, sillä olen vähän lueskellut että se sattuu ja paljon.. Onko kenelläkään kokemuksia, kuulisin mielellään?

Untitled

Kuva otettu puhelimella ja siinä on vielä instagram suodatin, joten se on vähän sumea mutta eiköhän tuosta näe kuitenkin perusidean :) Tsekatkaahan muuten myös mun instagram, linkki löytyy tosta sivupalkista ja löytyy myös nimellä jaakkohedelma. Rauhallista koti-iltaa vietetään kotona Torniossa. Huomenna vähän rajalle shoppaileen ja yksi kaverikin tulee ehkä käymään! Taidanpa alkaa tekemään tilausta crazy factoryyn.... :) Hauskaa perjantai-iltaa (ja viikonloppua) kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti