perjantai 25. tammikuuta 2013

Perijantai

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Okei elikkä mulla on nyt tässä hiusten värjäys operationi käynnissä. Just kävin suihkussa ja pesin värinpoiston hiuksista. Totesin että värinpoisto oli joko tosi huono, tai sitte laitoin sen huonosti. En oo ihan hirveesti värjäilly ite omia hiuksia, mutta jotenki silti tuntuu että tää oli jotenki huono. Yritin pitää huolen siitä että levitän sitä joka paikkaan, mutta silti latvoissa on aika paljo semmosta pinkin vivahdetta, ja ylempänä näkyy käytännössä mun omaa hiusväriä. Eli juurikasvua joka ei oo värjääntyny. Ihan hirveen näköset tällä hetkellä. En jaksa ottaa kuvia näistä nyt mutta trust me, kamalat. Toivon nyt tosissaan että näistä tulee silti hyvät ku laitan lopullisen värin näihin. Se on vielä yllätyyys :)) Meillä on täällä Torniossa kahen viikon päästä Lapland tattoo weekendit eli helpommin sanottuna varmaanki tatuointimessut. Vähän alustavasti laitoin yhelle tatuoitsijalle sähköpostia yhestä tatskasta minkä haluaisin, ja näillä näkymillä se onnistuis :) Oon ihan superinnoissaan. Vaikka vielä onki ihan mahollista että joudun meneen sinne yksin, koska poikakaveri on sillon taas työreissulla, ja mun kaveri ei ehkä saa vaihdettua työvuoroja että pääsis Oulusta tänne :/ Pitää vaan toivoa että ainaki yks luokkakaveri pääsis mukaan :) Huomenna meillä ois suunnitelmissa tosiaan tehä ite hampurilaisia, ja koska ei tänään jaksettu tehä sämpylöitä valmiiksi, niin huomenna on odotettavissa aika paljo ruuanlaitto hommaa. Mikä ei siis tosiaankaan oo mun juttu :D Tai lähinnä ehkä se siivous osuus. Kattelen tässä taas LA inkiä ja poikakaveri pelaa L4d2:sta. Oon tosi ilonen ku se tuli eilen kotiin reissusta :) Nyt voisin alkaa vähän kuivatteleen näitä kammottavia hiuksia ja laittaan vaatetta päälle. Huomenna vähän juttua niistä hampurilaisista jos kerkeän, mutta varmaan viimestään ylihuomenna :) Pitäkäähän kaikki hauskaa viikonloppuna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti