tiistai 15. tammikuuta 2013

I'm back!

Noniin, nyt on kunnon hälinä viikonloppu takana ja taas aikaa keskittyä kirjoitteluun. Tulin eilen illalla kaheksan aikaan kotiin Tornioon. Toisaalta alkoi tuntua jo kivalta tulla takaisin kotiin, mutta se hiipui aika nopeasti iltaan mennessä kun tuli tylsää :D Kun se mun muru on siellä työreissulla :/ No ainaki meillä on uus hieno sohva! Siellä liikkeessä tämä näytti mun mielestä tosi pieneltä, mutta tässä meidän olohuoneessa ei enää läheskään niin pieneltä. Just sopivan kokoinen ja näyttää tosi hyvältä! :) Lisäksi mun crazy-factory tilaus oli tullut tänne perjantaina. Taas kesti vain KOLME päivää :O Mun mielestä melko nopeaa toimintaa kun sanotaan että kestää 4-8 päivää ja sitten kestääki vaan 3. Aattelin nyt sitte näyttää sen mun tilauksen tässä :)

muokattu1

Ekaksi vähän lisää venytyskoruja. Tässä on nyt 4mm, 6mm ja 8mm. 5 millisen saan lainaan serkulta, niin en viitsinyt sitä sitten turhaan ostaa.

muok2

Kaks ihan perus tankoa, vai miksi näitä nyt sanotaan. Ostin nyt luultavasti vähän liian pitkiä, mutta ei mua itteä oikeestaan häiritte niinkään, eikä nää nyt kovin pitkälle näy että ois liian pitkät. Ostan sitte ens kerralla vähä lyhempiä :)

muok4

Kaks tämmöstä valmista korua. 4mm palloilla ja 6mm palloilla :)

muok3

Sitte vähä palloja!
1. Ihan perus teräksen(? :D) väriset 6mm pallot.
2. Vihreät kimallepallot 5mm. Näistä tulee vielä lähikuva.
3. Mustat timanttipallot 4mm. Myöskin tulee vielä lähikuva.
4. Mustat peruspallot 6mm.
5. Valkoiset, helmen näköiset pallot 5mm.
6. Mustat pallot pinkeillä tähdillä. Lähikuva näistäkin!
7. ...ja näistä myös, mustat pallot valkoisilla tähdillä.

PS kuvat

Jaaaa tässä vielä ne lähikuvat 2, 3, 5 ja 6.

Täytyy itekki myöntää että näitä tuli ostettua nyt aika paljo, mutta joo kerrankos sitä :D Hoksasin nyt ehkä että tykkään vähän isommista palloista enemmän ja pittää vielä ostaa ainaki yhet 8mm ja kokeilla niitä :) Niin ja tosiaan tyttydydydyyyyy varasin tänään ajan, ja mulla on lauantaina nyt aika varattuna sen septumin laittoon! Oon ihan sika innoissaan, eikä oikeestaan ees (VIELÄ) pelota, vaikka tiiän että se sattuu ihan varmana :D Jotenki aina välillä mietin että mitä ihmettä mää nyt oon oikeen tekemässä mutta tiiän että haluan sen kuitenki ihan tosissaan. Oli hassu sillonki kun tän bridgen kävin ottamassa, nii ensinnäki olin varmaan aina aatellu etten ikinä ees ota mitään lävistystä ja sitte pitiki katella ittiä peilistä monta päivää ku oli niin jännää :D Mutta nyt sitte tuntuu jo että se on aivan osa mua enkä sillee enää aattele sitä. Vähän niinku tatuoinnitki, en välttämättä ees muista että mulla on ne :P En nyt jaksanu ottaa kuvia päivän vaatteista ku tulin vaan kotiin täysiä heti ku olin käyny koulun jälkeen kaupassa ja vaihoin olovaatteet päälle. Jotenki oli niin ärsyttävä nousta taas aamulla. Hyi. Huomenna vaihtuu aihe koulussa ja toivon vaan että ne tunnit ois ainaki vähä mielenkiintosempia. Huomenna voisin koittaa saaha aikaseksi ottaa kuvaa mun vaatteistaki. Ja tästä sohvastaki tosiaan. Tein itelle äsken uunilohta ruuaksi mutta siitä tuli kyllä jostain syystä vähän pahaa :( Nyt voisin kuitenki siirtyä tekemään 'en mitään.' Vaikka pitäski kyllä tehä yks koulu juttu. Eeehkä vähä myöhemmin sitte....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti