torstai 17. tammikuuta 2013

Viikonloppu!

Juhuuu mulla alko tänään viikonloppu! No okei vähä huijaan ja lintsaan huomisen koulusta. Mutta hei, jos vaihtoehtoina on mennä kouluun kuunteleen järkyttävän puuduttavaa selostusta jostain netin käytön ihan PERUS asioista (niinku tänään melkeenpä 6h vaikka luulin että meijän pitäs opiskella html-koodausta) tai vaihtoehtosesti heräillä iiihan rauhassa ja lähtä käymää kaupassa ostaan kaikkia kivaa viikonlopuksi nii ei oo kovin hankala valinta. Ja tosiaan huomenna poikakaverikin tulee kotiiin :) On jo aika ikävä! Ja myös pikkusisko tulee siis viikonlopuksi meille. Oon aika innossaa siitäki, koska sitä piti vähä suostutella kun se ei oikeen tykkää matkustaa bussilla :P Totta kai oon myös ihan järkyttävän innoissaan siitä lauantaista! Laitan sitte tietenki tännekki kuvaa :) Tässäpä ois sitte kuvaa eilisen päivän vaatetuksesta.

pölö

Päällä on siis ensinnäki mun uus lemppari neule eli lepakkopaita, joka siis kuulu niihin myöhässä tulleihin joululahjoihin mummulta. Tän tosin ostin vähä niinku ite vaikken oo sitä vielä maksanukkaa. Siinä paketissa oli lisäksi maailman ihanin ja täydellisin hame, mutta siitä lisää myöhemmin! Sitten on tuo neulehame, minkä siis ostin Ginasta silloin joku aika sitte +vihreät sukkahousut. Ihanat pitkät rakkaussukat oon ostanu pari vuotta sitte H&M:ltä. Mullaha siis ei tosiaan oo kameran jalustaa, mikä todellaki on seuraavana ostoslistalla. Että siksi tää kuva on suhteellisen hirveän näkönen :D Ostin tän kameran vihdoin ja viimein viime kesäkuussa valmistujaislahjaksi saaduilla rahoilla. Ois vähä hankinnassa kaikenlaista objektia sun muuta mutta ku ei oikeen meinaa olla rahaa :D Pitää varmaan katella käytettyjä ym. Mutta tosiaan katotaanpa jos nyt viikonloppuna saisin vähän parempia kuvia kun siskokin tulee tänne niin ehkä saisin sen kuvaileen :) Uutta sohvaakin vähän pilkottaa takana, en vaan oo jaksanu ottaa siitä vielä kuvaa kun HEI sittehän mun ois pitäny tyhjentää tästä mun peitto ja tyyny ja kaikki kamerat ja koneet ynnä muut! :D Mutta eiköhän sekin viikonlopun aikana johonkin kuvaan päädy. Voi muuten myös olla että mun hiukset vaihtaa viikonlopun aikana väriä jos erästä tiettyä väriä on siellä kampaamossa/lävistämössä mihin siis lauantaina meen.. Toivotaan parasta ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti