sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Septum

Noniiin! Näköjään en viikonloppuna missään vaiheessa kerennyt kirjoittamaan mitään, mutta nytpä onkin hyvin aikaa :) Saatoin hetki sitten siskon linja-autoasemalle ja nyt voi vaan maata. Perjantaina ei tehty mitään kummempaa, poikakaveri tuli neljän maissa kotiin reissusta ja sisko tuli vähän ennen seittemää. Käytiin kaupassa ja hakemassa pitsaa ja kebabbia. Loppu ilta sivistettiin pikkusiskoa game of thronesin ykköskaudella :)

Lauantaina oli sitten se odotettu hetki ja mun lävistysaika! Ei oikeastaan alkanut jännittää ku vasta ihan vähän ennen ku oltiin perillä siellä liikkeessä. No entäpä sitten se ite lävistäminen. Ekaksikin voisin sanoa että se oli paaaljon vähemmän kivuliampaa kuin olin odottanut. Hassuinta oli kun lävistäjä vietti hyvän aikaa sormet mun nenässä tunnustellen oikeaa paikkaa :D Voisi melkeen sanoa että ne pihdit sattu paljon enemmän kuin se itse neula. Heti kun ne puristettiin paikalleen niin silmät alko vettyyn ja toivoin vaan että ne lähtis äkkiä pois. No, kun pihdit oli paikoillaan ja lävistäjä kysyi oonko valmis, iski hirveä paniikki. Totta kai sanoin kuitenkin että joo, ja seuraavaksi jo ihmettelinkin miten vähän se neula oli sattunut. Paljon vähemmän kuin bridgessä. Niin ja heti kun neula oli mennyt läpi, yksi ainut säälittävä kyynel vierähti mun silmästä :D Kaikista oudointa kuitenkin oli se, että kun hetken siinä ehdin olla pelkkä putki siinä reiässä, niin en tuntenut minkäänlaista kipua. Kun koru laitettiin paikoilleen, tuntui pikkuisen jotain, ja sitten, kun lävistäjällä jonkun aikaa kesti saada toinen pallo paikoilleen, kun se oli niin pieni. Mutta siinäkin vaiheessa kun homma oli ohi, voisi oikeastaan sanoa ettei se ollut yhtään kipeä. Totta kai jotain tuntui, ja ihan jo pelkästäänkin se että hei mun nenässä on jotain ylimäärästä. Mutta en sitten tiedä tuntuiko kipu niin pieneltä senkin takia että olin jo valmistautunut johonkin niin hirveään. En todellakaan valita, sillä mulla on aina ollut hirveä kivun pelko. Mutta ehkä se päteekin vain lääkäreihin ym. eikä tämmösiin kivoihin juttuihin niinku lävistykset ja tatuoinnit :) No sitten mua tietenkin jännitti mennä katsoon peilistä miltä näyttää. Näky oli kuitenkin positiivinen ja tykkään tästä nyt ihan sika paljon. Pakko aina vähän peilailla kun sattuu peili kohalle :) Halusin nimenomaan tosi siron korun, ja tää olikin pienin mikä kuulemma kannattaa, ilmeisesti aluksi ainakin. Ja mun mielestä tää on just täydellisen kokoinen :) Totta kai aion sitten joskus jossain vaiheessa jotain vähän isompaakin kokeilla. Kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen :) Ostin vielä sitten tosiaan semmoisen easypiercing-suihkeen millä tuota on vähän helpompi puhdistaa. Viime yönä heräsin pari kertaa siihen että olin just pyyhkässy mun nenää ja ilmeisesti heräsin sitte siihen kipuun, auts :/ Mutta eiköhän tähän kohta totu sen verran että mun uninen alintajuntakin sen muistaa. Jotennn tässäpä ois sitten pari kuvaa :)

333

2222

Ihan vaan lisäinfona, että vaihdoin vielä eilen illalla bridgeen ne uudet metallin(??) väriset 6mm pallot että mätsää tohon toiseen :D Tänään lähdettiin käymään aamupäivästä siskon kanssa rajalla-kauppakeskuksessa. Ostin pikkuisen jotain pientä ja voisin esim. huomenna esitellä ne muutamat ostokset. Huomenna mulla onkin vapaapäivä! On ollu ihan mahtavaa muistaa aina välillä että ainiiiiin maanantaina ei tarvi mennä kouluun :) Huomenna ei tosin muuten oo kovin kiva päivä, koska poikakaveri lähtee taas työreissulle :/ Onneksi se kuitenkin tulee jo torstaina pois, ja tällä kertaa voidaan jopa laittaa viestejä kun se on ihan täällä Suomessa. Täällä on muuten ainakin ollut tosi kiva ilma eilen ja tänään :) Eilen oli vielä vähän parempi kun ei ollut etes kylmä. Tänään on lisäksi tuullut aika kylmästi. Huomasin myös että aurinko ei laske enää niin aikasin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti