keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Tylsää

Hellouu

Elikkä oon ollu taas pari päivää täällä yksikseen, ja ilmeisesti, vaikka mulla on tylsää, en osaa alkaa tekeen mitään. Säälittävää :D No tänään otin kuitenki itteä niskasta kiinni ja kuvasin mun päivän asun ja viikonlopun ostokset. Tänään meillä oli koulussa koulukuvaus! Oli jotenki tosi kiva ku ei oo kolmeen vuoteen ollu oikiaa kuvausta koulussa. Tai siis että edellisessä koulussa ei ollu ollenkaa. Otin sitte huvikseen itestäni yksityiskuvanki, ryhmäkuvan lisäksi. Äiskä kuulemma ainaki haluaa itelle kuvan :) Mutta tässäpä näitä kuvia:

mkmlknl

khjlk

jhjhjhj

ugliubkj

1. Tykkään tästä korusta ihan sikana, ja tää oli vielä kaiken lisäksi vaan 1,50e ginassa! :)
2. Sormus myös ginasta, ja tämä oli kans 1,50e. Ostin myös sulkakorvikset (1,50e) mutta näköjään unohdin kuvata ne. Niistäkin kuitenki kuvaa jossain vaiheessa varmasti. Niin ja sukkahousut, mutta ne nyt ei oo niin kiinnostavat :D
3. Sitte, en voi uskoa että sain tän paidan :D Katoin tätä monta monta kertaa seppälästä, mutta koskaan ei ollu rahaa. NYT, se oli vaan 6e. Eka olin ihan varma että se on liian iso, koska jälellä oli S-koko, mutta yllättäen se oliki just sopiva. Oisin halunnu mieluiten pinkin tai mustan mutta näitä oli vaan jälellä, joten saa kelvata koska tuo on niin kiva :) Kuvasta ei näy, mutta tossa keskellä on siis semmonen pieni läpinäkyvä osio. Tulee varmaan jossain vaiheessa tästäki kuvaa päällä :) Ja siis seppälästä.
4. Sattumalta näin tiimarissa tämmösen peilin, jolla oli hintaa vaan 3e. Mun mielestä tää on tosi kiva, vaikka onki ihan vaan jotain muovia. Mutta mihinpä se näkyy jos se seinällä on :) Täytyy tosin miettiä vähä vaihtoehtoja, koska tänne meijän kämppään ei saa porata mitään seinään nii pitää kokeilla pysyisko semmosella tarralla kiinnitettävällä koukulla.
Ostin myös H&M:ltä parit alushousut, mutta en niitä täällä esittele :D

IMG_3580

Tässä nyt vielä tämä jälleen tosi tyhmä asukuva, vieläpä peilin kautta otettu = WAU. Ehehe, kaikki vaatteet näyttäs olevan H&M:ltä. Sitte tietenki tuo edellämainittu koru ginasta :)


jkhkjhkjhk

Mua kyllä vähä jänskättää minkälainen siitä mun kuvasta tulee :D Hassua ku ei tosiaan pitkään aikaan otettu tommosta kuvaa. Voi sitte verrata siihen edelliseen eli kasiluokan kuvaan :D Muistaakseni se on aika kamala... Oon kyllä aivan totaalisen rakastunu tohon septumiin. Tykkään siitä ihan sikana. Aateltiin murun kans tehä viikonloppuna alusta asti ite hampurilaisia. Tehtiin yhesti aikasemmin, ja se oli aika kamalaa, koska mulla menee aina tommosissa leipomis ym hommissa hermo aika nopiaa jos ei onnistu :D Mutta katotaa jos nyt menis paremmin ku tehhään sämpylät ja pihvit eri päivinä :) Oon kattonu tänään koko päivän melkeenpä LA inkiä ajankuluksi. Jos ei lasketa sitä ku nukuin vahingossa kolmen tunnin päiväunet.. :D Meillä oli koulua vaan yheksästä puoli yhteentoista mikä oli aika kiva. Ja vielä kivempi on se että huomenna on taas perjantai, koska perjantaina ei oo koulua, eikä myöskään ens maanantaina! Ihan huippua. Eipä mulla nyt muuta :) Jatkan LA inkin kattomista ja sohvalla löhöttämistä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti