tiistai 13. elokuuta 2013

Sumuista päivän asua

Tänään ei ollu koulupäivä yhtään sen helpompi. En nukkunu taaskaan ku jonku neljä tuntia, ja aamulla oli tosi paha olo. Lisäksi (luvassa pieni avautuminen:) koko päivän tuntu niinku oisin istunu yläasteen historian tunnilla. HEI. Ei kiitos, mää oon ne jutut jo lusinu. Joka tapauksessa pointti oli se että 80% asiasta tänään (ja eilenki oikeestaan) ei liittyny milllään helvetin tavalla TAITEESEEN. Kurssin nimi on kuitenki taidehistoria. Katottiin kaks lyhyttä videota joista toisessa puhuttiin jostain muinaisen kreikan urheilukisoista, ja toisessa colosseumin gladiaattoritaisteluista. Mitäh!!??!? Käytiin läpi monta eri aikakautta, pari huomautusta ehkä jostain ruukuista ja niiden kuvioinneista, tai patsaista, ja sitte iiiihan muuta juttua. Äärimmäisen turhauttavaa. Ja taas tosiaan se kuus tuntia tätä. Huuuoooohhhh. Nyt lopetan.

Aamulla väsytti, ja halusin vaan laittaa päälle jotain super mukavaa ja rentoa. Ja joo siinä onki toinen asia minkä tarvin. Nimittäin kaukolaukaisin. Ihan suunnaton ärsytys iskee ku näkee kuin epätarkkoja ja mössösiä noista kuvista tulee. HYI. No miksi sitte laitan ne tänne? No SIKSI ku haluan. Eikä tää näköjään kovin pahalta näytäkkää. Kai..

kollaasi
Paita ja shortsit: Gina Tricot Tennarit: Seppälä

Huomenna on tosiaan vapaapäivä. Meillä molemmilla jopa, mikä on ihan kauheen kivaa. Käydään ainaki rajalla kattelee vähä silmälaseja. Pitäs nimittäin ostaa uudet. Niin joo siis kyllä mulla pitäs olla silmälasit. Tai no pitäs ja pitäs. Oon saanu ekat lasit jo aika pienenä, en muista millon mutta ainaki jo alle kouluikäsenä. Mulla on vasemmassa silmässä hajataittoa, joka mahollisesti liittyy jotenki samassa silmässä olevaan syntymämerkkiin, joka on tosin jo iän myötä kadonnu melkeen olemattomiin. Ku synnyin niin mun silmä oli ihan kiinni ja punanen isolta alueelta. Nyt siinä näkyy enää oikeestaan vaan semmosia verisuonia ja vähän jotain punasta. En ees ite oo huomannu sitä moneen moneen vuoteen eikä se oo ikinä vaivannu mua noin niinku 'kosmeettisesti.' Toisessa silmässä onki sitte kuulemma normaalia parempi näkö :D Noooo kuitenki, mulla oli pienenä niitä kaiken maailman lappu silmässä kokeiluja sun muuta. Sitte jossain vaiheessa, varmaan ala-asteen lopulla, jotenki se lasien käyttö vaan unohtu. Uudestaan ne mulle hankittiin sitte ysiluokalla, kun en nähny koulussa oikeen kunnolla taululle. Nyt en oo kuitenkaa enää pitkään aikaan noita laseja pitäny ku en ensinnäkään enää yhtään tykkää niiden mallista, ja toiseksi oon aika varma ettei ne vahvuudet oo mulle enää oikeanlaiset. En noin niinku ihan normaalissa olotilassa ees huomaa että mulla ois huono näkö. Se supersilmä vissii on niin tehokas. Nyt kuitenki taas ku koulu on alkanu ja on pitäny lukea tekstiä kaukaa nii jo kahen päivän jälkeen on alkanu ärsyttään sen jatkuva siristely. Pakko siis varmaan ostaa. Pitää ostaa jotku super halvat joissa ei oo mitään pinnotuksia ja ne silleen kivasti heijastaa valokuvissa yms (Y). Nyt alan tekeen jotaki. Heippa!

2 kommenttia:

  1. Wow, I love this casual outfit! :D Nice blog, dear! You look gorgeous!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    VastaaPoista