perjantai 12. heinäkuuta 2013

Eilisen ostokset

Ostin siis eilen alennusmyynneistä kolme juttua ja ajattelin ne nyt sitten esitellä ku oon aika tyytyväinen niihin :) Oishan tuota voinu tietenki yrittää olla ostamatta mitään mutta joo...

Ensin mentiin Spiritstoreen, joka on Oulussa muuttanu isompiin tiloihin vähä aikaa sitte. Siellä oli paljo kaikkia kivoja kenkiä alennuksessa, mutta yhet oli ylitse muiden. Tai no lähinnä se hinta sen siis ratkas, ku näillä oli hintaa enää vähä päälle 14€! Alunperin 49€. Miten noin halpaa hintaa voi ohittaa? Varmaan moniki vois...

IMG_6945

Oon jo pitkään halunnu ensinnäki jotku siniset kengät, ja toiseksikki jotku just ton malliset. Tai lähinnä ehkä oon katellu kenkiä ilman tuota jalan päältä menevää remmiä mutta nää on aivan yhtä hyvät :) Jalassa nää näyttää vielä paremmilta ku esim tossa kuvassa. Joten varmaan näistäki jossain vaiheessa tulee jotain in action kuvaa. Onhan nuo aika korkeat, varsinki ku ei mitään korokepohjaa oo tasapainottamassa mutta ei se haittaa :)

IMG_6947

Mitään tämmösiä matalapohjasia sandaaleja mulla ei oo, ja oon yrittäny nyt täksi kesäksi löytää jostain mahollisimman halvalla. Seppälässä sitte oli nämä ihanat kenkäliinit 50% alennuksessa, ja hintaa näille jäi vähän yli 13€. Lisäksi ostin Seppälästä yhet halvat tekoripset.

IMG_6946

Etsi kuvasta housut. Nämä söpöt viidakkokukkashortsit oli Ginassa 5€. Yritin ettiä jotain kivaa halpaa hametta H&M:ltä tai Ginasta, ja H&M:ltä oisin löytänykki, mutta ne oli niin järkyttävän lyhyitä että takapuoli peitty niinku JUST ja just. Että ei ois ihan sitte toiminu. Otin sitte nämä shortsit lohutukseksi.

Nyt lähen jonku ajan päästä iskälle ja oon sielä ainaki ens yön. Elikkä ei siis taaskaan nettiä. Tai no puhelimessa on mutta mutta joo. You know.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti