maanantai 15. heinäkuuta 2013

Crazy-factorya taas HIHI

Oli pakko tehä taas pikku tilaus CF:lle, koska seuraavaksi tarvin 7mm venytyskorun, eikä sen kokosia ollu Oulun Romeossa&Juliassa. Samalla tilasin sitten pari muutaki juttua.

IMG_6992

Ilmeisesti sitte noita välikokoja ei meinaa oikeen olla, joten piti ottaa tuo 7mm (claw) ja 9mm (expander tai mikälie) tommosina ihan tylsinä hopeisina vaan. Tilasin sitte niihin tommoset pinkit stopperit nii ois ees vähä jotain väriä. Molemmissa oli siis mukana mustat mutta vaihoin ne jo kuvaanki. Oon siis jo jonku aikaa yrittäny metsästää valkosta hevosenkenkää. Pallothan mulla ois siis jo valmiina. Tuo hevosenkenkä oli sitten 'läpinäkyvän' nimellä, mutta se kyllä näytti kuvassa vähä valkosemmalta ku mitä se nyt sitte oli. Aattelin että kyllä tuo nyt menee siihen asti ku löydän joskus ihan oikeen valkosen. Lisäksi ostin vielä septumiin 13 millisinä nuo samat clawit (mustan ja hopean) mitkä mulla on jo 10mm.

Tulin taas takas Tornioon eilen illalla yhdeksän maissa. Istuin puoli viiteen asti sitte koneella. Tänään heräsin joskus kahden maissa. Sitten soitin erään puhelun, joten TÄTTÄRÄÄ, mulla on tasan kahen viikon päästä maanantaina tatuointiaika!! :) En malta oottaa! Tai toisaalta maltan, koska tajusin että sitte ku se on, nii on enää vähä päälle viikko lomaa jälellä : | Joten ei nyt mitään kiirettä sitte!

Tosiaaaan, jos mulle tulis vihdoin tämän kuun rahat (jotka ois kyllä jo pitäny tulla) niin tällä viikolla kävisin ottamassa ne mun kauan haaveilemat angel bitesit! :> Aloin ensimmäisen kerran niistä haaveilemaan jo varmaan joskus helmi-maaliskuussa. Siinä sitte mietiskelin ja lueskelin netistä tietoa, ja käytännössä tulin jo siihen tulokseen että ehkä en nyt sitte kuitenkaan niitä ota. Kävi kuitenki ilmi hetken päästä että enhän mää päässy yli siitä ajatuksesta, ja nyt jo päälle kuukauden ajan oon ollu jo ihan varma että ne käyn ottamassa.

Eilen illalla sitte hoksasin että heheeei, määhän voin kokeilla miltä ne näyttäs, joten liimasin ripsiliimalla kaks lävistyspalloa ylähuuleen :D Ja voi vitsi että ne näyttäis kivalta! Kumma kyllä, ku laitoin ensin pallon vaan (itestä katottuna) vasemmalle puolelle, niin sekään ei näyttäny yhtään huonommalta. Oon jotenki aatellu koko ajan että se saattais näyttää vähä toispuoleiselta bridgen ja septumin kans. Mutta tosiaan, nyt oottaminen on vielä vaikeempaa ku tiiän että ne oikeesti passaaki :) Mutta joo-o tällä viikolla toivottavasti :) Nyt jatkan mun sinkkuelämää maratoonia. Hyvää viikonalkua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti