torstai 30. tammikuuta 2014

Oon miettinyt tätä jo varmaan 10min

En keksiny otsikkoa. Mutta tosiaan, nyt viimeset kuvat viime viikolta ja sitte päästään vihdoin nykyhetkeen :D Menin siis viimeviikolla Ouluun keskiviikkona myöhään illalla. Torstaina mulla oli lääkäriaika, ja sen jälkeen mentiin Hannan kans "salaiselle keikalle" pohjankartanolle. Hannan piti mennä koulun puolesta sinne, ja se pyysi mua sitte mukaan. En ihan tajunnu että mikä juttu siellä oli kyseessä, mutta se paljastu sitte semmoseksi onnittelukonsertiksi viime vuoden idolsin voittaneelle Mitralle. Mitran lisäksi siellä laulo Inga Söder, Suvi Aalto, sitte joku tän vuoden voice of finland kilpailija, ja joku mies jonka nimeä en muista. Oli kyllä tosi mukava pikku konsertti ja Mitra oli super hyvä!  


 No perjantaina sitte Hanna otti musta ulkona parit kuvat. Oltiin pikkusen myöhään liikkeellä ku oli vähä jo hämärää, mutta kyllähän noista jotaki tuli kuitenki. 

IMG_8998

huliuli

klkklk

Siinäpä näkyyki sitte uudempi niistä kahesta piposta jotka oon nyt tässä ostanu. Mun mielestä tuo on jotenki niin mahtavan sarkastinen. Vai oonko ainut joka sen näkee niin? :D Plus että se passaa mun mielestä aika kivasti hiustenväriin. Glitterin myyjäki sano kun tuota ostin, että 'mulla on ihanan väriset hiukset ja ne passaa mulle tosi hyvin.' :> Aina tulee niin hyvä mieli tommosista. Sitte moon bootsien tarina: Ostin nuo n. 3 vuotta sitte pelastusarmeijalta KYMPILLÄ. Melkeen kaikki sano että ne on ihan hirveet mutta mun mielestä nuo on vaan niin söpöt. Ainut vika mikä noissa on, niin yks noista valkosista lenkeistä on lähteny irti. Sepä ei oikeestaan kiinnosta, ku nuo on muuten aivan uudenveroset. Ai että alko siis viime talvena(?) naurattaan ku noita alko näkeen nettikaupoissa ja hintaa noilla mustilla se 120€. Niin ja onhan nuo muuten aivan super lämpimät. Ja niin pehmeät.

No perjantai-iltana menin sitte mummulle yöksi. Oliki vasta toinen kerta ku oon mummulla yötä sen jälkeen ku se on muuttanu. Ensin käytiin kaupassa ostamassa illaksi syömistä ja juomista. Sitte laitettiin kaikki valmiiksi, ja mentiin olohuoneeseen syömään, jutteleen, ja kattoon telkkaria. Oli kivaa :)

IMG_9016

Mummu aina ostaa mulle siideriä hihihi :> Tein mummulleki mun lempisalaattia ja oli senki mielestä tosi hyvää. Lauantaina sitte puolen päivän maissa lähin tätin luo kattoon niiden uutta kissanpentua joka oli tullu edellisenä päivänä.

IMG_9047

Oli se kyllä niin minimaalisen pieni ja sulonen <3 Ja niinku arvata saattaa niin oli kunnon vauhti päällä. Tämä oliki kaikista tarkin kuva minkä siitä loppujen lopuksi sain ku se vähäksi aikaa rauhottu. Tädin luona sitte hengailin siihen asti että piti lähtä bussipysäkille vähä ennen kolmea, ja sitte tosiaan tulinki takas kotiin.

IMG_20140125_152449
Tarpeellinen instagram kuva bussista tähän väliin.

kjlkj

Sunnuntaina päätettiin lähtä Arnold'siin aamupalalle. Syötiin bagelit, ja sitte lähettiin kattoon Petelle vaatteita. Mun pitää käytännössä pakottaa se aina välillä ostaan jotain uusia vaatteita. H&M:llä tehtiinki sitte kunnon alelöytöjä ja löydettiin tosi hyvännäkönen kevät/syksytakki, (mitä se ei oo omistanu varmaan moneen vuoteen) villapaita, ja karvalakki. Itekki sitte katoin vielä H&M:n ja Ginan läpi. Ginasta ostin alennuksesta hameen ja sormussetin.

Sunnuntai iltana tehtiin ite kananugetteja. Ohuita kanapihvejä leikkasin pieniksi palasiksi, niihin vaan päälle semmonen crispy chicken mausteseos, ja uuniin. Siinä pussin kylessä on ohjeet jos jotaki kiinnostaa. Tarkotus oli niitä syyä ranskalaisten kans, mutta eräs Pete oli unohtanu ne ostaa joten syötiin sitte pelkkiä nugetteja. Ihan ok hyviä tuli.

Sittepä päästäänki jo tähän viikkoon. Ja enpä oo mitään mainitsemisen arvosta sitte tehnykkään. Tänään tuli se toinen ripsipaketti mitä oottelin. Suhteellisen nopiaa kyllä seki. Tänään nyt aattelin loppupäivän tylsistyä kuoliaaksi täällä yksin. Huomenna on onneksi kiva päivä :)

2 kommenttia:

  1. Mistä oot ostanu noi viimesen kuvan sukkikset/legginsit ? :)

    VastaaPoista