maanantai 6. tammikuuta 2014

2013

Noniin tässähän meniki jonku aikaa että sai koottua näitä kuvia viime vuodelta! Nää mun kollaasit ei oo mitenkään maailman hienoimpia mutta koitetaan kestää. AINIIN! Ja ihan huomaamatta on menny blogin 1-vuotis päiväki ihan ohi! Katoin että tais olla 3.1.2013 ku kirjotin ekan postauksen. Hassua kyllä että siitä on jo vuosi. Mutta joo, aattelin vaan heitellä joka kuukauden kohalle jotain randomeja juttuja, joten tässäpä ois: 2013.

1

Tammikuussa siis alotin tämän blogin. Alkuperänen nimi oli Pink Stripes, mikä oli ihan hetken mielijohde, ja loppujen lopuksi aateltuna ihan helvetin tyhmä :D Tehtiin ensimmäistä kertaa hampurilaisia ite alusta loppuun asti. Tammikuussa otin myös septumin.

2

Helmikuussa värjäsin hiukset vihreiksi yhen epäonnistuneen yrityksen jälkeen. Otin ensimmäisen väritatuoinnin Lapland tattoo weekendillä. Sain oman pienen meikki/työpöydän.

3

Maaliskuussa värjäsin hiukset takas pinkeiksi. Kokeilin valomaalausta. Kävin ensimmäistä kertaa Hoplopissa, ja pitkästä aikaa Kemin lumilinnassa.

4

Huhtikuussa Pete osti mulle (meille:) 50mm objektiivin. Kävin pitkästä aikaa kampaajalla ja leikkautin itelle sivusiilin, ja muutenki vähä uudenlaisen hiusmallin. Vietettiin vappua meillä erittäin pienimuotoisesti.

5

Toukokuun puolessa välissä tuli yhtäkkiä aivan ihanan lämmintä! Se ensimmäinen tosi kuuma päivä oliki just sopivasti mun ja Peten kolmas vuosipäivä joka vietettiin Oulussa patioita kierrellen :)

6

Kesäkuun alussa täytin huimat 20 vuotta. Käytiin Hannan kans pikkureissu Helsingissä Lana del Reyn keikalla. Vietettiin juhannusta sukulaisten kans.

7

Heinäkuussa oltiin kuuntelemassa Qstockia kaupungilla. Otin tekstitatuoinnin nilkkaan, ja samana päivänä angel bitesit <3

8

Elokuussa pääsin kattoon ilmakitaran mm-kisoja vuoden tauon jälkeen. Pääsin leikkimään prinsessaa ku Hannalle ostettiin vanhojentanssipuku. Elokuussa oli myös isopapan hautajaiset.

9

Syyskuussa hommasin itelle silmälasit takas. Käytiin Oulun Haraldissa käyttämässä mun synttärilahjaksi saama lahjakortti. Värjäsin hiukset sinisiksi. Syyskuussa myös alotin vloggauksen.

10

Lokakuussa ostettiin oma auto mun iskältä. Kuvailin paljo mun kouluprojektia varten.

11

Marraskuussa oli mun taidenäyttely Oulun kaupunginkirjastolla. Käytiin Hannan kans Valoa Oulu -tapahtumassa.

12

Joulukuussa olin innossaan joulusta jälleen kerran. Mietin miten vuosi oli taas menny niin nopiaa. Tein Petelle vihdoin synttärikakun. Värjäsin hiukset pitkän haaveilun jälkeen violeteiksi. Joulukuussa pääsin myös mun korvanvenytys projektin päämäärään.

Nojoo ei sitte vissii ihan hirveesti tullu tekstiä aina yhen kuukauden kohalle mutta onhan tuossa nyt sentään jotaki :) Aloin eilen kattoon Heroesia netflixistä. Muistan ku aloin kattoo sitä sillon ku se alko telkkarissa ekan kerran. Sillon en sitte kuitenkaan uskaltanu kattoa sitä ku olin niin pieni ja herkkä :D Huomenna ois vissii viimenen lomapäivä. Ahistaaaaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti