tiistai 28. tammikuuta 2014

Jokohan sitä..

Tosiaan jokohan se ois aika taas postata? Yhtäkkiä onki jo vierähtäny kaks viikkoa viime kerrasta. On vaan ollu jotenki niin laiska olo. Ois hirveesti intoa kaikkeen mutta ei vaan jaksa. Joka ilta on aina hirveet suunnitelmat että HUOMENNA meikkaan oikeen kivasti ja laitan kivat vaatteet. Tulos: meikkivoide, puuteri, ripsari, pipo päähän. Onneks oon ostanu kaks superkivaa pipoa tässä kuukauden aikana. Jännä kyllä mulla on kuitenki kerääntyny tässä parin viikon aikana kuvamateriaalia pariakin postausta varten. Nämä kuvat on otettu melkeen kaks viikkoa sitte perjantaina. Pyysin Hannaa kuvaan mun sen päivän vaatetuksen, vaikkei se nyt millään lailla erikoinen ollukkaan. 

Tammikuu3
Ei en ole raskaana vaikka niin vihjailevasti oonki näköjään käteni asettanu.

IMG_8955

IMG_8963
Sukat on melko uudet ja niin ihanat <3

 Kuvat on otettu siis 17. päivä perjantaina. Sillon menin siis Ouluun viikonlopuksi. Taas jälleen kerran, ku Peteki oli töissä. Viime postauksen lopussa kerroinki miten Hanna oli löytäny mun viime kesänä himoitsemat shortsit H&M:n alesta seittemällä eurolla. Tuona viikonloppuna sain sitte neki, ja nehän oli aivan sopivat!

IMG_8968

IMG_8970

Wuhuu tikarishortsit! Nii että kesää odotellessa sitte vaan. Tai ainaki kevättä.

Tiiättekö sen tunteen ku on kattonu jotain sarjaa koko ajan monen päivän (tai vaikka viikon) ajan, ja sitte se loppuu, ja pitää alkaa oottaan uusia jaksoja. Pete oli alkanu yksin ollessa kattoon netflixistä Uutta Sherlockia ja todennu sen hyväksi. Nyt se sitte katto mun kans ne uudestaan. Oli muuten hyvä sarja! Neloskautta odotellessa.

Nyt aletaan kuitenki kattoon HIMYM:in uutta jaksoa, joten palataanpa huomenna asiaan!

P.S. Rakastan mun hiuksia. Nää violetit tulee kyllä pysymään nyt hyvän aikaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti