tiistai 1. lokakuuta 2013

Bridge 1.v

Sanoin eilen että huomenna lisää, ja vaikka tää nyt meniki virallisesti tiistain puolelle nii ei anneta sen hämätä koska on nyt kuitenki vielä vähä niinku maanantai :) Mulla oli eilen illalla TAAS pientä kuumetta. Lisäksi joka paikkaan sattu just sillä lailla niinku ois ollukki kuumeessa. Jäin sitte aamulla kotiin, ja tänäänki on pitäny koko päivän pientä kuumetta. Melko omituista. Pitää varmaan huomenna tai keskiviikkona mennä käymään koulun terkkarilla mutka.

Mutta tosiaan sunnuntaina mun bridge lävistys täytti 1.v! EHHHHH... Joo ei mutta aattelin että ois kiva tänne laittaa pari kuvaa siitä reissusta. Käytiin siis oikeen näppärästi siskon ja serkun kans kolmestaan ottamassa kaikille ekat lävistykset. Aika somaa eikö. Mullahan tuo homma meni sillä lailla, että ehkä vuotta aikasemmin olin ekaa kertaa aatellu että ois ihan kiva ottaa lävistys, ja muistaakseni tuo bridge sitte oli just se mitä alusta asti mietin. No heitin sitte ton idean ilmoille ja kaikki (=Hanna, Pete ja äiti) sano että se ei passais mulle yhtään ja se ois ihan kauhee jne :D Nooo mää sitte tietenki aattelin että en mää sitä sitte varmaan kehtaa ottaa jos se näyttää kaikkien mielestä ihan tyhmältä. Sitte mitähän lie vuotta myöhemmin, Hanna ja meijän serkku alko puhumaan että ne ottaa korviin lävistykset lähiaikoina. Aloin sitte vähä hauduttelemaan tätä mun bridge ideaa uudestaan. Hannalle siitä taisin ekana sanoa ja yllättäen se yhtäkkiä oliki sen mielestä hyvä idea :D No sehän sitte kannusti mua vahvistaan tätä ideaa ja olin jo aika lailla päättäny että sen otan. Pete ei ollu vieläkään kovin innossaan mutta tähän mennessä olin tullu siihen tulokseen että teen ihan mitä ite haluan enkä välitä mitä kukaan aattelee. Tietenki Peteki oli kuitenki sitä mieltä että teen miten ite tykkään eikä se sitä niin suuresti hetkauta vaikka joutuski katteleen joka päivä.

No en sitte kuitenkaan muille kertonu koko asiasta, (paria kaveria lukuunottamatta) koska en halunnu kuunnella mitään NOO DON'T DO IIITT paskaa. Lähin sitte muka vaan tytöille kuskiksi, ja tueksi ja turvaksi. Oikeestaan jännitys iski kunnolla vasta ku ite (viimesenä) istahin siihen tuoliin. No eihän se sitte sattunu juuri ollenkaan ja olin aika yllättyny. Sain vielä palautetta siitäki kuin hyvin kestin sen :D Hehhheh.

pöli

Älkää välittäkö tosta fucking hiustöyhtöstä joka sojottaa missä sattuu. Näytän muutenki hieman urvolta. No oliha se sitte jännää ja outoa. Reaktiothan oli sitte oikeen mainioita. Lähinnä vaan semmosta hirveetä kauhistelua ja voivottelua. Paras reaktio oli ehkä kuitenki Peten ku se sanoki että "nojoo sehän on ihan kiva." I told you so. Seki oli ihan virkistävää ku toinen mummu sano että kuhan vaan hoidan sen hyvin kuntoon ja oon ite onnellinen nii sitte seki on :) <3 Kaippa nuo sukulaiset on jo pikkuhiljaa tottunu mun naamaan ku oon antanu niille tässä vuoden sisällä kunnon shokkisuvaitsevaisuusterapiaa lävistyksiin. Hienointa oli ku olin ottanu nää angel bitesit ja menin ensimmäistä kertaa mummulaan, niin mummulla (tää on nyt sitte eri mummu) kesti hyvän aikaa ennen ku se ees huomas koko lävistykset. Tais tajuta vasta ku joku sano niistä jotain. Sitte sen piti itekki myöntää (ainaki melkeen) että se ei huomannu niitä vaan siks ku ne sopii niin hyvin että ne näyttää siltä niinku ne ois ollu siinä aina ;D

IMG_2282

Tässä nyt sitte vielä kuva n. viikko ton ottamisen jälkeen. Vaikka hiusten väri onki muuttunu. Parantuminen suju ilman mitään ongelmia. Eka näytti uhkaavasti siltä että se on vinossa, mutta sitte se siitä asettu, tai vaihtoehtosesti tajusin että piän koko ajan mun toista kulmaa vähä enemmän koholla ja lopetin sen :D Tulipa hirvee selostus. Ja varmaa oisin keksiny lisääki selostettavaa mutta eiköhän se riitä. Aattelin vaan että ite ehkä tykkäisin lukea jonku toisen kirjottamaa tällasta samantapasta selostusta nii ehkä joku muuki tykkää :)

2 kommenttia:

  1. Toi sopii sulle ku nenä päähän! :> Itekin ois haaveena jossain välissä ottaa bridge, mutta kun naamavärkki tuppaa olemaan nyt jo aika täynnä reikiä niin en tiedä kuinka hyvin mahtaisi sopia tuo kyseinen lävistys mun turpaan :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :)) Ei se kyllä välttämättä näyttäis sullakaan ollenkaan pahalta! :)

      Poista