torstai 13. kesäkuuta 2013

Synttärijuhlat ja viikon kuulumiset

Oho kuin nopiaa meni viikko kirjottelematta mitään. Viime viikolla en tosin tehny hirveesti mitään kirjottamisen arvostakaan. Tiistaina lähin Ouluun, ja lauantaina vietettiin mun synttäreitä grillailun merkeissä. Päivän kuvasaldo on niin säälittävä että ihan ärsyttää. Mun vaatteista ei oo yhtään kuvaa, eikä kyllä mustakaan oikeestaan koska ne pari on sen verran epäedustavia. Laitan kuitenki kuvan mun hienosta kakusta jonka mun täti mulle teki. Ja oli muuten hyvää!

IMG_6644

IMG_6646

Elikkä siinä päivällä perheen ja lähisukulaisten kans grillailtiin ja syötiin kakkua. P:kin pääsi paikalle vaikka ensin sillä pitiki olla töitä :) Iltasella sitte kaverit tuli ensin siihen meille, josta lähettii sitte kaupunkiin. Ensin mentiin Graaliin, jossa en ollukkaan ennen käyny. Oli ihan mukavan tunnelmallinen paikka! Takkaki löyty. Siitä sitten parin mutkan kautta lähdettiin ettiin uutta hevimestaa, joka mun ansiosta löydettiinki. Oli muuten pikkusen iso paikka. Siellähän se aika vierähti sitte valomerkkiin asti jonka jälkeen luonnollisesti lähdettiin kotiin. Ihan mukava ilta kyllä oli :) Koska mulla on niin säälittävästi (julkasukelposia) kuvia, aattelin nyt vaan survasta ne kaikki tähän.

20130607_135838
Kävin perjantaina makkarakaupasta ostaan sikana ribsejä! Parasta!

IMG_6657
Yritän aukasta fresita-pulloa. En onnistunu.

20130608_151057

IMG_20130608_143345
Instagram naamakuva lauantailta.

IMG_6636
Randomi asukuva oikialta synttäripäivältä.

Maanantai aamuna lähettiin siskon ja serkun kans meille ajaan. Nyt kolmen yön ja kahen siskoni on noita tuotantokauden jälkeen, ollaan lähössä takas Ouluun. Tällä kertaa en jaksa ottaa konetta mukaan, koska lauantaina lähtään siis siskon kans sinne Helsinkiin! :) Sieltä kun maanantaina tullaan, lähen luultavasti suoraan bussilla Tornioon, joten en voi jättää kamppeita Ouluun kotiinkaan. Enkä siis jaksa Helsinkiin ottaa konetta mukaan kun sitä tuskin ehin ees käyttää. Postausta siis luvassa ens viikon alusta meidän reissusta. Nyt pitää alkaa vähän siivoaan, syömään ja kattoon että on varmasti kaikki mukana. Joten (taas) ens viikkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti