maanantai 3. kesäkuuta 2013

Biiiiiirthday Booooy

Iiiiiik, mulla on tänään synttärit! Oon nyt sitte vissii 20. Herran jestas miten isolta voi tuntua 19 ja 20 ero. Jotenki tosi omituista. Mulla oli vähä tarkotuksena että oisin tehny tänää vähä semmosta 'päivä kuvina' postausta, mutta se vähä niinku unohtu jo heti aamusta. Enkä mää oikeestaan oo tehnykkään mitään erikoista tänään. Siinä kun olin käyny suihkussa niin aattelin kokeilla yhtä hiusjuttua minkä näin netistä.

IMG_6416
Laitoin siis hiukset tämmösille pikku sykeröille ku ne oli vielä kosteat, ja annoin siinä pari tuntia oleskella.

Lopputulos oliki sitte oikeen kiva se jälkeen ku oli vähän tyvestä vielä tuuheuttanu.

IMG_6541

IMG_6622

IMG_6418
JEEEEEEEEEEEE

Kävin päivällä kävelemässä Ruottin puolella systembolagetissa ostamassa vähän halpoja alkoholipitoisia tuotteita. Nyt ku ikäki riittää ;D Paitsi että ei vissii meinannu riittää ku kassalla myyjä sano että en oo vielä täyttäny 20 ku katto mun papereita :( Olin hetken vähä että häh, kunnes sain sanottua että mulla on kyllä tänään synttärit ja sitte se myyjäki tajus missä kuussa sitä ollaan menossa.

On ollu tosiaan vähä tylsää ku P on ollu töissä koko päivän ja vieläki on. Kyllä se kohta vissiin tulee kotiin. Huomenna illalla lähen Ouluun ja oon koko loppuviikon. Lauantaina me vietetään sitte mun synttäreitä kotona sukulaisten kans ja illalla kaupungilla kavereiden kans :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti