torstai 14. maaliskuuta 2013

Vähän ostoksia

Eilen oli siis vapaapäivä ja lähdin käymään postissa hakemassa sen mun H&M:n paketin. Tulin lopulta siihen tulokseen että se nahkatakki oli vaan auttamatta vähän liian iso ja vienkin sen huomenna postiin ja toivon mukaan tilalle tulee kokoa pienempi takki. En oo koskaan ennen palauttanu tai vaihtanu mitää niin vähän jänskättää. Nii että fingers crossed. No olin menossa muutenkin rajalle kauppaan niin ajattelin sitten poiketa siinä gina tricotissa. Liukuportaiden yläpäässä oottikin yllätys kun sinne oli ilmestyny cubus! Ei mitään hajua millon se on sinne ilmestyny. Oulussa päin cubus on vaan zeppeliinissä nii en oo sielä kovin monesti käyny mutta jospa nyt vois joku päivä käyä vähä kattoon mitä sieltä löytyy. En sitte tosiaan eilen kehannu mennä sinne enää ku siellä ois kuitenki ollu jotain kivaa :) Ginasta löytyki pari tosi kivaa juttua! Tai vähä niinku yks asukokonaisuus kesäksi. Ja käyhän nuo toki muinaki vuodenaikoina.

IMG_4430

IMG_4432

Elikkä tollanen minituubitoppi vai mitä nuo on 5,95€. Siis onko kukaan muu ikinä huomannu kuin järkyn pieniä nuo on? :o Piti tosiaa ottaa M vaikka mun normaalikoko on XS. Ei puhettakaan että tollanen XS mahtuis päälle. Sitten oikeen sopivasti olin varmaa viimeksi samana päivänä miettiny taas pitkää hametta ja sitte sattu löytyyn tuo ja vielä vaan 9,95€ (norm. 12,95€.) En tiiä miksiköhän tuo sitten oli tosiaan tolleen alennettu vaikka ei ollu ees missään alerekissä. Värivaihtoehtoja oli musta, harmaa ja vihree. Mietin jonku sekunnin vihreen ja mustan välillä mutta melko heti päädyin tohon mustaan koska sama olla eka tollanen perus väri minkä kans passaa sitte mikä vaan yläosa. Joka tapauksessa oon tosi tyytyväinen että nämä oli yhteensä vaan 15,90€.

Taisinkin jo sanoa että olin viime torstaina Oulussa ollessa käymässä mutkan kaupungilla. Joten tässäpä vielä nekin ostokset.

IMG_4433

IMG_4437

H&M:ltä siis ihan perus mustat shortsit joita en omistakkaan. Hintaakin oli vaan 9,95€. Sitte Seppälästä yhet tekoripset 2,95€ ja wet'n wildin valkoinen luomiväri. Tais olla 3,95€. Mulla on vähä niinku jo jonku aikaa ollu tarkotuksena opetella laittaan tekoripsiä. Yhesti oon ite sitä yrittäny ja siitä ei tullu kyllä yhtään mitään. Mutta ei kai sekään niiin vaikiaa voi olla etten oppis ku vähä harjottelen. Eilen oli postilaatikosta tullu myös _toinen_ paketti cdonista. En huomannutkaan eka että ne kaks kirjaa tulee kahessa eri paketissa ennen ku siitä toisesta tuli toimitusilmotus s-postiin tossa pari päivää sitte.

IMG_4431

Elikkä joo. Oon tästä sarjasta kaikki paitsi kaks uusinta kirjaa nyt lukenut. Ne on ilmestynyt suomeksi tässä ihan lähiaikoina ja koska en oo nyt vielä oikeen oppinu käyttään täällä kirjastoa nii en oo niitä kerenny vielä lainata. Vois ehkä vähä ryhdistäytyä. Mun mielestä ihan jees kirjasarja. Onhan tuo just vähä semmosta hömppää mutta aivan kivaa luettavaa. True bloodia oon kans aika innossaan kattonu. Viime vuonna sain poikakaverinki kattoon sitä nii että sain itelle kaverin senki kattomiseen :) Tää kirja makso tosiaan vaan 3,95€ ja oon muutenki aatellu jo jonku aikaa että vois nämä pokkareina ostaa itellekki.

Huomenna on taas vähän pakko lähtä Ouluun koska poikakaveri kävi tosiaan yhen yön kotona kääntymässä ja lähti taas työreissulle. Eipä siis paljo kiinnosta ikävöissään yksin nyhjöttää täällä Torniossa viikonloppua. Huomenna ois ollu täällä Apulannan keikka mutta ei sitte ku en saanu ketään kaveria itelle sinne. Osaiskohan sitä tällä kertaa pakata järkevästi viikonlopuksi? Pitää alkaa kohta kokeileen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti