maanantai 10. helmikuuta 2014

Ostoksia

Sain joululahjaksi muutamia lahjakortteja (H&M, Gina Tricot ja Stockmann.) H&M:n lahjakortin käytin loppuun viime perjantaina. Tänään kävin sitte kattoon vielä Ginan viimesiä alennuksia. Yllättäen löysin vaikka mitä kivaa ja kaikki oli vaan 5€/kpl.

102

10

103

101

IMG_9276

♥ Just jotaki tän tyylistä pitsimekkoa oon halunnu jo kauan aikaa. Nyt löyty, ja vielä VIIDELLÄ eurolla. Ja sattu vielä oleen mun koko ainoastaan jälellä. Ei kovin usein käy näin hyvää tuuria. Muuten tuo onki ihan täydellisen kokonen, mutta päälle saaminen on vähä vaikeeta :D

♥ Ihan kiva tommonen melkeen perus t-paita mutta sitte kuitenki jotaki vähä erikoista. Olipa vaikiasti sanottu :D No kaikki varmaan tajus mitä tarkotin.

♥ Sitte tommonen pieni toppi tai mikä lie. Tuo on kiva jonku läpinäkyvän vaatteen alla, tai kesällä jonku korkiavyötäröisen hameen tai housujen kans :)

♥ Ja viimesenä vielä tommonen aika yksinkertanen toppi. Tosi monesti just esim. noissa Ginan paidoissa on ihan helvetin tyhmiä tekstejä. Tää oli kuitenki mun mielestä suht neutraali ja ihan kivaki. Ja jos joku ei tiiä niin ilmeisesti suomennos on "elämä on kaunista" :D Tuo on tosiaan takaa läpinäkyvää kangasta.

Oli jotenki kauheen kiva ku löysin noin monta kivaa vaatetta niin halvalla. Sitte vielä ku kotona katoin kuittia niin musta tuntuu että sillä myyjällä tuli joki virhe, ku nuo neljä oli yhteensä 15€, vaikka luulin että ne ois 20. You know, 4 x 5 = 20.

Onki tulossa mukava loppuviikko, koska VANHOJEN TANSSIT. Ja siis meijän Hanna tanssii ne tänä vuonna :) Lähen keskiviikko iltana Ouluun, koska oon Hannan henkilökohtanen avustaja torstain ja perjantain. Torstaina on kylläki siis vaan kenraaliharjotukset, mutta sillon onki mun tehtävä yrittää taikoa Hannalle jonkulainen kampaus ja meikki. Joten apua. Hannalla on niin erin muotoset silmät mun omiin verrattuna, ettei mulla oo mitään hajua miten saan ne meikattua. Joten toivottavasti saan jotaki aikaseksi! Mulla on tarkotus kuvata molempina päivinä, varsinki perjantaina, joten varmasti tännekki laitan kuvia. Oon itekki ihan innossaan niistä tansseista :D Luonnollisesti en oo ite tanssinu ku en oo lukiota käyny, mutta on niin ihana nähä meijän Hanna prinsessana <3 :))

Sain muuten VIHDOIN poistettua nuo ärsyttävät kehykset  noista kuvista. Oon taistellu niitten kans joskus, ja en tajunnu miten se ei onnistunu vaikka se kuulosti niin yksinkertaselta jutulta. Mutta tosiaan, nyt jihuuuuu ja voin tehä vähä muitaki muutoksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti