torstai 6. helmikuuta 2014

Mikä menee tatuoinnin eelle?

No ilmeisesti KOIRANPENTU. Joo elikkä niinku aikasin mainitsinki että pitää säästää rahaa. Ja syy siihen on, että meille tulee koiruliiii :) Oon tässä tosiaan säästäny rahaa, ja tarkotus oli ottaa tänä viikonloppuna Lapland tattoo weekendillä tatuointi jota oon suunnitellu jo kauan aikaa. Siinä sitte kuitenki kävi niin että innostuin tästä asiasta niin paljo että tulin siihen tulokseen että nyt on kyllä pakko lykätä sitä tatuoinnin ottamista. Joten siitä voiki päätellä kuin paljo mää tätä haluan :D Vaikka kyllä varmaa raastaaki mennä sinne lauantaina kattoon ku siellä muut ottaa tatuointeja. NYYH :(

Mulla on ollu tässä jo kauemman aikaa jotenki tosi väsyny ja vedoton olo. Joka varmaan osittain johtuu tästä pimiästä jne. No mutta ihan sama, kuitenki, mami sitte ehotti yks päivä tossa about kuukausi sitte että entä jos me otettais koira. Siinä ois ainaki tekemistä, ja sitte ois pakko alkaa harrastaan liikuntaaki. No sitte mää tajusin itekki että ei vitsi, sehän ois oikeesti vihdoin mahollista!

Oon halunnu koiran jo pienestä asti. Tai oikeestaan halusin pienenä minkä vaan eläimen :D Ku olin 7 saatiinki sitte kissa. Valitettavasti kuitenki meijän Elli-kisu jäi auton alle, oiskohan ollu 2008, joka oliki kyllä sitte aika kova paikka mulle. Elli oli kyllä ihan mahtava kissa.

elli

No mutta joka tapauksessa. Innostuin sitte ihan sikana koko ajatuksesta. Aloin heti katteleen läpi koirarotuja. Mulla ei silleen oo ollu ikinä mitään ykkös koirarotua mielessä. Tai jossain vaiheessa oon miettiny berninpaimenkoiraa, mutta tulin sitte siihen tulokseen pienen tutkiskelun jälkeen, että se on ehkä liian haastava ekaksi koiraksi. Oon aina tykänny isommista koirista enemmän, ja niin tykkää Peteki. Vaikka toisaalta haluaisin kyllä ehkä joskus welsh corgin :D Noooo lopulta sitte päädyin valkoiseenpaimenkoiraan. Se on kyllä ihan ehottomasti kaunein koira ikinä. Sitte alkoki hirvee tiedon hakeminen netistä. Oon ottanu yhteyttä nyt kahteen kasvattajaan, ja mahollisesti voitais saaha pentu yhestä pentueesta. Pentue on kuitenkin vasta tulossa, eli luultavasti pentu tulis vasta joskus heinäkuun paikkeilla. Mutta onpahan tässä aikaa kuitenki sitte kerätä rahaa, ja valmistautua muutenki :) Yks iso asia onki se että että meijän pitää muuttaa. Tähän meijän nykyseen asuntoon ei saa ottaa lemmikkejä, ja ei tää neljäs kerros (ilman hissiä) ois muutenkaa varmaan kovin käytännöllinen koiranpennun sisäsiistiksi opettamisen kans.

Käytiinki eilen kattomassa kolme asuntoa samoista taloista. Yks niistä oliki sitte selvästi parhaimmassa kunnossa. Ja vielä isoki! 74m2 kolmio. Joten jos se ei oo vielä huhtikuussa menny, eikä oo löydetty parempaa niin varmaan muutetaan sinne.

No joka tapauksessa, en jaksa oottaa ja oon maailman eniten innossaan tästä asiasta! Joten valmistautukaa heinäkuusta lähtien miljooniin koiranpentukuviin :D EN. JAKSA. OOTTAAAA. Mutta siis ei herran jestas oon kirjottanu tätä tekstiä yli NELJÄ tuntia! Vissiin vähä hiastanu ku oon kattonu samalla netflixistä täydellisiä naisia :D En vaan silti tajua miten tässä on menny näin kauan.. Jotennn ehkä nyt on aika vihdoin julkasta tämä. Mutta tosiaan, asiasta tulee varmasti lisää kunhan jutut etenee :)

3 kommenttia:

  1. Puppyyyy!jee!Tuutte sitte Niiloa leikittään sen koiruuen kans kun se on vauva niin sosiaalistuu :) tai saat nää tulla ennemminki pahentaan pentukuumetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitääpä tulla sitte viimestään! :) Musta tuntuu että tää ei tästä enää hirveesti voi ees pahentua :DD

      Poista
    2. Oon melko varma et se ei voi ku pahentua :D sitten tulee se rasittava pentu ja se kuume hetkeksi katuaa :DD

      Poista