torstai 5. kesäkuuta 2014

21 ja paras uutinen ikinä

Jos nyt sanotaan että nyt on vielä keskiviikko vaikka käytännössä ollaanki jo torstain puolella?

Tosiaan mulla oli eilen syntymäpäivä, ja täytin siis 21-vuotta. Ooämgee. Jo se 20 tuntu vuosi sitte niiiin oudolta nii entäpä tämä sitte. Tyhmää ku ei yhtään osaa aatella itteä niin "vanhaksi." No oli kuitenki aika lailla tylsin syntymäpäivä ikinä. Mutta ehkä mää pääsen yli siitä. Olin melkeenpä koko päivän yksin koska Pete oli myöhään töissä. Parissaki vaiheessa vähä kyseenalaistin omaa päätöstä viettää synttäripäivä Torniossa Oulun sijasta. Eilen tais olla aika lämmin päiväki, mutten käyny ku parvekkeella pari kertaa. Niin tehokasta. Siinä sitte illalla vähä meikkasin enkä jaksanu ees laittaa hiuksia.

1

IMG_0003

Siis apua kattokaa nyt kuin siniset mun hiukset jo on vaikka värjäsin ne alle viikko sitte!? Voisko joku ymmärtää tän mun tuskan. Ärsyttävää ku ei voi pitää pidennyksiä ku ehkä yhen tai kahen suihkussa käynnin jälkeen. Sitä enemmän ku pesee nii ne on jo liian siniset. Turhauttavaa.

Nojoo mutta takas eiliseen. Luokkakaveri tuli sitte meille joskus siinä yheksän jälkeen, joten oli mulla sentään jonkulaista sosiaalista kontaktia (Peten lisäksi siis.) Aukastiin yks kuoharipullo joka mulla on ollu viime synttäreistä asti, (sain lahjaksi) ja järkyttävien irvistelyjen ja puistatuksien kans saatiin juotua yhet lasilliset sitä. Loppu oli yksinkertasesti pakko kaataa menemään ku se oli niin hirveetä :D Ei enää sitä kiitos.

Että siinä oli aika lailla se syntymäpäivä. Olihan tuo vähä tylsää mutta niinku sanoin niin ehkä mää selviän. Ei voi kaikki syntymäpäivät olla kovin loistokkaita. Peteltä sain lahjaksi lahjakortin Gina Tricotiin jota kävinki tänään vähä tuhlaamassa, mutta siitä lisää myöhemmin. Sain myös sillä reissulla elämäni ensimmäisen parkkisakon (parkkikiekko unohtu) ja sekös sitte vitutti.

Vitutusta tosin aika paljo lievensi sama syy ku miksi oon nyt hereillä. Tai hereillä oon siis siksi että oon tällä hetkellä niin hyperaktiivinen ettei toivoakaan että sais unta. Jopa niin paljo että melkeen tekis mieli siivota mutta en kehtaa alkaa möykkäämään. Niin mutta tosiaan siis tänään saatiin tossa muutama tunti sitte tietää että meille ON koiranpentu!!!!! <3<3 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. En voi oikeen uskoa että tää on ees totta ku oon oottanu tätä tietoa niin kauan ja nyt se tuntuis todellaki tapahtuvan. Pennut synty siis viime lauantaina. Oon vaan niin hämmentyny etten oikeen osaa ees aatella mitään :D Oon vaan aivan sekasin. Huomenna kasvattaja aiko illalla soitella jollon sitte keskustellaan tarkemmin asioista. Oon vaan niin onnellinen! Ainaki sitte ku tajuan että tää on totta :D Tää tekstiki on varmasti ihan sekavaa. Niin ihanaa ja mahtavaa ja kaikkea.

6
Siinäpä ois vielä pari instagram kuvaa eiliseltä. Söin lempisalaattia ja join sangriaa. Jeeee.

Joo mutta. Nyt yritän varmaan vähä rauhottaa itteäni kattomalla youtubesta videoita, ja lukemalla demistä hauskoja juttuja. Ehkä joskus saan unenki!

4 kommenttia:

  1. Jee onnea uudelle puppy mamalle! :) tuot sitten näytille ja leikkimään meillekki !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :))) Joo pitää tulla sitte leikkimään! :)

      Poista
  2. Paljon onnea koiranpennusta! :) Minkäs rotuisen karvamopin saatte? Ja onnea myös vanhentumisesta näin jälkikäteen! :3

    Ja ymmärrän sun tuskan! Munkin tukka oli vielä viikko sitten tumman liila, mut nyt tää on kulahtanut turkoosiks.. :D Ihan jäätävää, mutta enköhän mä selviä. Pitää saada äkkiä tää sininen sävy pois tukasta, aargh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos molemmista onnitteluista :) Ja meille tulee valkoinenpaimenkoira <3

      En siis ookkaan ainut jolla on tää raivostuttava ongelma! :D Ja joo sama homma. Tuntuu vaan ettei tuo sininen lähe pommittamallakaan pois. Toinen vaihtoehto on tietenki värjäillä viikon välein mutta ku ei jaksais ;|

      Poista