keskiviikko 28. toukokuuta 2014

KESÄLOMA!

Jeee, just hetki sitte palautin viimeset tehtävät (netin kautta siis) ja kesäloma alko virallisesti. Tänään meillä ois ollu siis päättäripäivä mutta eipä mua hirveesti kiinnostanu sinne mennä. Tuntuu kyllä hyvältä ku on vihdoin kaikki tehty ja saa nollata pään kouluhommista ihan totaalisesti 11.8 asti.

Viime viikonlopun olin siis Oulussa. Lähin vähä silläki töin että sain kuvattua viimesen koulutehtävän ku siellä näytti olevan paljo paremmat ilmat. Ja olihan ne, ainaki perjantaina. Lähettiin Hannan kans kaupunkiin jossa siis aioin kuvata sen viimesen tehtävän. Kotona päin bussipysäkillä tuntu vielä että palelee, mutta ku pääsi 13km päähän kaupunkiin, siellä oliki aivan ihanan lämmin! Mukavasti kuitenki lämpimästi tuulahteli ettei ollu ihan tukahduttavaa. Tuliki sitte käveltyä ihan reippaasti siinä keskustan alueella ku piti kuvailla eri paikkoja. Oli kyllä niin ihanaa. Just alkaa oleen taas semmosta aikaa että kävelen vaan ulkona hymy perseessä ku joka puolella on niin ihanan näköstä.

51

52

plölölö

nipa10

IMG_9832

Lauantaina ei sitte ollukkaan niin lämmin vaikka luvattiin kyllä vielä lämpimämpää ku perjantaille. Heräsin aamulla jo 7.40 ku eräs pikkusisko oli jättäny toisen pimennysverhon sen verran auki että siihen aikaan koko huone oli täynnä auringonpaistetta. Olin sitte niin pirteä etten jaksanu ees yrittää saaha enää unta vaan nousin ylös ja aloin rauhassa meikkaamaan. Puoli kymmeneltä sitte ku mami heräs olin jo ihan täydessä tällingissä. Ja miksi ois miksi en taaskaan ottanu kuvaa ku meikkasin tosi kivasti?! Vähä ennen yhtätoista lähettiin sitte kattomaan mun enon uutta perheenjäsentä, joka ei mitenkään IHAN hirveesti helpottanu mun koirakuumetta.

jedi1

Tuommonen pieni suklaapoika <3 Voi että ku osaski olla sulonen vauva. Mulla oli myös sen mielestä tosi kivat varpaat joita se ois halunnu pistellä sen piikkihampailla. Ja mun pitkän maximekon hulmuavat helmat oli myös ihan superkivat. No ei mutta oli kyllä tosi mukavan luonteinen pentu.

Mistä päästäänki siihen että tällä viikolla on aivan järkyttävän jännät paikat, koska mitä luultavimmin viikon loppuun mennessä syntyy yks pentue josta meillä on (ainaki mun käsittääkseni) aika hyvät mahollisuudet saaha pentu. Yritän nyt kuitenki parhaani mukaan olla ajattelematta koko asiaa ja nostamatta toiveita yhtään etten sekoa jännitykseen. Voisko se nyt jo onnistua..

Käytiin sunnuntaina ostamassa ikeasta kaks lipastoa, johon saatiin melkeen kaikki loput tavarat purettua. Siitä ei nyt oo vielä kunnon kuvaa mutta instagramista löytyy jonkulainen kuva jos jotaki kiinnostaa. Oulusta on vielä tulossa mun vanha pöytä joka ei edelliseen asuntoon mahtunu, koska siinä on yli kaks ja puoli metriä pitkä pöytälevy. Siihen saan sitte kaikki mun piirrustus - ja ompelutarvikkeet! Mulla oiski nyt mielessä pari ompeluideaa joita taidan alkaa toteuttaan tässä nyt ku kesäloma on alkanu.

20140527_145621

Meillä on nyt täällä tämmöset järkyttävät pahvilaatikkopinot kattoon asti joista pitäs päästä eroon. Muuten laitettais kaikki varastoon seuraavaa muuttoa varten, (joka ei toivottavasti oo ihan lähitulevaisuudessa) mutta meijän varasto on aika pieni, ja sinne pitää mahtua paljo muutaki. Täytyy siis varmaan vaan kuskata pahvinkeräykseen.

Mää nyt tässä vähä juhlin kesäloman alkua parilla siiderillä. Huomenna lähtäänki jo taas Ouluun ku Petelläki on pitkästä aikaa (ainaki melkeen) vapaa viikonloppu. Alkoko muilla kesäloma tänään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti