torstai 13. maaliskuuta 2014

Voihan ripuli

Ei mulla ei oo ripuli. Mutta joo ei tosiaan ollu mitenkään tarkotus olla näin kauan postaamatta. En vaan yksinkertasesti oo tehny käytännössä mitään. Ja sitte aika on menny hirveen nopiaa. Viime viikolla oli meillä täällä hiihtoloma. En tainnu tehä mitään erikoista. Olin suurimman osan lomasta Oulussa. Tällä viikolla oon ollu tiistaista asti yksin ku Pete lähti "työ"matkalle Saksaan. Ihan vaan siis huvireissu kyseessä joillekki isoille messuille. Oon äärimmäisen kateellinen :D Mutta ainaki se otti toisen matkalaukun mukaan vaan siks että se vois ostaa mulle tuliaisia :>

Mulla ei nyt oo oikeestaan mitään muuta ku tämmönen tylsä instakollaasi (no ok pari muuta kuvaa) tästä siltä ajalta ku en oo tänne kirjotellu.

kolaas

1. Niin joo tosiaan kävin vihdoin autokoulun kakkosvaiheen, just silleen öööö kolme päivää ennen ku kortti ois menny vanhaksi :D Mutta siis joo, tää naamakuva oli siltä päivältä ku sain sen suoritettua.
2. Tää onki sitte jo viime viikon maanantailta. Oli siis loma, ja käytiin Hannan ja mamin kans vähä kaupungilla kierteleen. Mulla oli vielä parilla joululahjakortilla vähä rahaa, niin ostin akateemisesta muistikirjan (koska mulla ei vielä oo yhtään) ja pari kynää. No ok ostin sen muistikirjan kuitenki ihan yhtä oikiaa tarkotusta varten. Käytiin tuollon vielä kiinalaisessa syömässä ja totesin että se ei vissiin passaa mulle ku tulee aina huono olo :o
3. Tääki on maanantailta ku tein pikasesti mun tädille synttärikortin tiistaille. Oli vähä semmonen viime hetken juttu nii en ehtiny hirveenä panostaa mutta ainaki se tunnisti heti kissansa tuosta :D
4. Ton paidan ostin ginasta tänä maanantaina, taasen lahjakortin jämillä. Oli alennuksessa 5€. Tästä laitan vielä paremman kuvan tohon alemmas.
5. Tää oli ihan vaan tämmönen tylsistyksissään otettu kuva tiistai-illalta ku katoin netflixistä cake bossia :D
6. Tämä kuva onki sitte tältä aamulta ku aukasin hiukset jotka laitoin märkänä semmoselle kunnon sykerölle kiinni päiväksi. Ihan järkyttävät kiharat :D
7. Koulussa on ihan super kiva tehä hommia joskus 3-4 jälkeen ku kaikki on jo lähteny. Siellä on ihan hiljasta ja rauhallista. Paljo mielummin meen vähä myöhemmin koululle ja oon sitte myös myöhempään. Varsinki nyt ku saan ite päättää omat aikataulut seuraavat neljä viikkoa. Kiva olla ihan yksin ja rauhassa.
8. Sitte vielä tältä päivältä, ku eilen vaihoin ekaa kertaa valkoset korut lävistyksiin. Tykkään noista kyllä tosi paljo! Sain myös vihdoin ostettua oikeen pituset tapit huulikoruihin. Ei oo ku muutama kuukausi ku huomasin että yhtäkkiä oliki 8mm tapit ihan liian pitkät. Ostinki vähä riskillä sitte 6mm tapit mutta onneksi ne oli just sopivat. En tiiä sitte laskeutuko jotenki ihan vihoviimeset turvotukset sillon tai jotain. Ihan kauhee tuo kuva ku ihan vahingossa tuli nuo kuvat tolleen tyhmästi vaikka nuo on otettu ihan eri paikoissa ja eri aikoihin :D Laitoin vaan ne tolleen samaan kuvaan ja sitte vasta tajusin että HYI :D

IMG_9537
Tosiaan vielä parempi kuva tosta paidasta.

IMG_9532
Tämä oli näköjään otettu tasan kaks viikkoa sitte, ja tossapa nyt vähä näkyy mitä oli päällä.

Hiuksetki pitäs taas värjätä. Taas on latvat "haalistunu" ihan sinisiksi. Ärsyttää kyllä ihan helvetisti. MIKSI ne menee siniseksi yhyyyyyyyyääh. En halua enää sinistä. Haluan kivan vaalean violettia ku ne haalistuu : (

Huomenna lähen taas Ouluun viikonlopuksi. Mitäpä mää täällä yksin tekisin. Joku aika sitte Hanna soitti että lähtäänkö huomenna kaupunkiin, joten mennään sitte kahen serkun kans kaupunkiin, ja varmaanki pitsalle heti ku pääsen perille. Yritän tässä varmaan vielä saaha jonkulaista videota aikaseksi muutamasta videopätkästä mitä oon tässä kuvaillu, joten saapa nähä miten käy. Sitte vois yrittää alkaa nukkuun aikasin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti