maanantai 20. lokakuuta 2014

Bye bye blue

Heloooou! Tämä postaus oli tarkotus kirjottaa jo viime viikolla, (tai ainaki puolet tästä) mutta sitte olinki muka Oulussa niin kiireinen, tai en päässy nettiin mun koneella, nii ei sitte. Noh, nyt on ainaki vähä enemmän asiaaki.

Tosiaan oon varmastikki jo täällä valittanu kuin kyllästyny oon ollu mun sinisiin hiuksiin. Tai no, violetithan niiden pitäs olla mutta ku ne on aina haalistunu vaan muutamassa pesussa sinisen puolelle. Nyt sitte VIHDOIN, ku ensin yritin kärsivällisesti elää hirveen juurikasvun kans, ja haalennella tuota väriä, (ihan niinku se lähtis kirveelläkään pois) pari viikkoa sitte pistin tilaukseen mun luottopinkin, eli Stargazerin magentan. Sitte ooteltiin vielä hetki, ja eilen vihdoin ja viimein päätin pistää värinpoiston päähän. Yllättäen jälleen kerran onnistuin siinä ihan mallikaasti, vaikka aivan ite sen laitoinki. Ja noh, niinku jo sanoin, eihän se sininen lähe kirveelläkään, mutta kyllä se jonku verran vaaleni. Ainaki sen verran että tiiän että uus väri sen peittää aivan mainiosti. Loput onki sitte joko ihan platinan blondia, tai kusenkeltasta. En nyt jaksa ottaa tästä tämän hetkisestä tilanteesta kuvaa, mutta tässä aika hirveä puhelinkuva eiliseltä ku olin värinpoisto päässä.

IMG_20141019_230701

No tänään pääsin hakeen värit postista, (miks posti ei oo -ainakaan täällä- lauantaina auki :() mutta enpä oo vielä kerenny niitä päähän laittaan, joten taitaa mennä huomiseen että saan tän projektin loppuun. Sitte voi taas olla tyytyväinen ja onnellinen :) Tosiaan olin viime viikon Oulussa, ku Peteki oli siellä töissä. Opinnäytetyö on sillä mallilla että kuvat on valmiina. Ainaki melkeen, jos en vielä tee pieniä muutoksia. Vielä ois siis jäljellä kirjallinen osuus, ja mun pitäski nyt vähä ottaa itteäni niskasta kiinni sen kans. Tarkotus oli kirjottaa se viime viikolla Oulussa, mutta oonkohan ees alottanu? NO EN. Vähä alkaa tuntuun etten ehkä ehi valmistua ennen joulua. Noh, onneksi mulla ei oo mitään kiirettä. Kai...

Niin ja tosiaan ne kuvat mitkä piti laittaa jo viime viikolla, on yllätys yllätys, "päivän asu" -kuvia! Woah. Älkää innostuko kuitenkaan, tiedossa ei oo mitään kovin ihmeellistä. Ihan tavallista vaan ja ehkä pikkusen tylsääki, mutta oon vaan innossaan että sain ees jotain kuvia aikaseksi :D

D

D1

Niin ja mun pyllyssä ei oo mitään epämuodostumia, ihan vaan kameran linssinsuojus. Jos kukaan ees huomas. Mutta tosiaan, tarkotus ois nyt sitte ottaa kunnon kuvat uusista hiuksista kuhan saan ne värjättyä, joten niitä varmaan tiedossa seuraavaksi! Jeejee :)

Pakko vielä survoa tähän loppuun ku käytiin Novan kans tossa vähä aiemmin reippailemassa oikeen kunnolla. Ainaki mun mittakaavassa siis. En tiiä voisinko jopa sanoa että oon alkanu tykkään lenkkeilystä. Melkeen jopa oon ihan tyytyväisenä lähössä aina pikku kävelyille... Kuka mää oon?? No ei mutta hyvähän se vaan on. Sehän oli yks syy koiran hankkimiseen että se sais mut vähä liikkeelle. Ja sen se on kyllä pikkuhiljaa alkanu tekemäänki.

Screenshot_2014-10-20-19-33-39


Mutta joo siinäpä se, ja palataan uusien hiuksien kans huomenna tai (realistisemmin ajateltuna) ylihuomenna! Jospa sain otettua uutta bannerikuvaaki joskus...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti